Het is beter zonder Forumgebruiker.

Kwatongen beweren dat @Wannez een ajuin behandelde met een appelboor en dan deze uitgeholde ajuin aanwendde als condoom.

Zijn lul kan niet ontsnappen aan dit tranendal en @Mulan wou eens iets anders.
Ik vind bijna alles het best mét Forumgebruiker. Maar een curryworst special wel liefst met curryketchup


Ooh... Waarschijnlijk gebruikt hij die ajuin vooral voor zijn "curryworst speciaal", die nu opeens wel een hele bijzondere betekenis krijgt...
 
Ooh... Waarschijnlijk gebruikt hij die ajuin vooral voor zijn "curryworst speciaal", die nu opeens wel een hele bijzondere betekenis krijgt...
Ik haat beletseltekens. Als je beletseltekens nodig hebt om verrassing en suspense uit te lokken, maak dan best geen zin tout court.
 
Het grappige bij @Forumgebruiker is dat je elk van zijn post zeker drie keer kan lezen, telkens in een andere versie.
Terwijl ik aan het antwoorden was, bleek de gequote post opnieuw aangepast.
 
images
 
Als Ivo Belet besmet is met minstens 2 teken en je strooit dan zout uit Frankrijk op Ivo, omdat je ergens gelezen hebt dat Frans zout teken verwijdert dan heb je


beletselteken.
 
Middenin het typen van een zin?
Ook.

Beetje vergelijkbaar met de alinea's in bijvoorbeeld deze post?
Ik veronderstel dat je dit ook doet om wat rust te brengen?
Anders wordt het algauw een grote onafgebroken post die niet meer te lezen valt?

Kontje bloter smelten. Zachtjes laten sudderen.

Breek nu het ei boven de pan.

Jezelf fisten tot bloedens toe. Jezelf fisten tot een polsbreuk toe.

Jezelf zo hard fisten dat je hand in je maag belandt en verteerd wordt door het zuur.

Je tikkenei is klaar voor consumptie.

Laat nu de smulpaap in je los, zoals je jezelf fist.

#fusioncooking
 
Ook.

Beetje vergelijkbaar met de alinea's in bijvoorbeeld deze post?
Ik veronderstel dat je dit ook doet om wat rust te brengen?
Anders wordt het algauw een grote onafgebroken post die niet meer te lezen valt?
Normaal gezien maak ik zelfs voor elk woord een nieuwe alinea, maar dat wist je nog niet, jonge paddawan.

Hij dacht eens een rake opmerking te maken. :frown:
 
Terug
Bovenaan