Het Hoge Noorden Seizoen 3

Niemand die meegaat op reis met Annemie ? ;-)
Inclusief interview in de trant van "Hey passagier x, heb je geen spijt dat je op cruise door Noorwegen bent nu het constant regent en door de bewolking niks te zien is van de mooie fjorden en intussen half de boot zeeziek is en zijn maaginhoud uitkotst in de lift? Bedenk je nu niet 'Ik was beter in België gebleven, daar is het hetzelde weer, hetzelfde grijze uitzicht maar ik zou tenminste niet zeeziek zijn, geen micro onder mijn neus geduwd krijgen en geen 5000 € kwijt zijn.' Hoe voel je je daarbij?"

Pas maar op dat jullie geen heel fles moeten achterover slaan aan de lawine van "Christiane Ritter" vermeldingen 😅

Al 3 keer op nog geen 5 minuten ! :ROFLMAO: :ROFLMAO: Waanzin gewoon. Had zelfs bijna 4 geweest.

En Bohemen is het huidige Tsjechië, nie Oostenrijk, ANNEMIE !

P.S.: We zitten aan 7

Ik hoop max 5, de shotglaasjes en Limoncello staan hier al klaar! Maar ik moet morgen wel werken.
Volgens mij moet je maag leeggepompt worden tegen het einde van het programma🤣
Ik ben nog maar een paar minuten aan het kijken en Annemie kan echt niet zwijgen ovee haar idool.

Wie shotjes aant doen is gaat echt mega hard gekloot zijn xD En dan mogen ze nog blij zijn da ze nie altijd haar volledige naam zegt, want ze heeft al zeker 15 keer de voornaam zitten vermelden.

25 telde ik er (wel inclusief die van kristel)... soms wel enkel de voornaam. Idd, wel beetje saai.

Terug
Bovenaan