Groot Het grote sugar daddy topic

"Aantrekkelijk" vind ik nu wel een vreemde term voor iemand die (financieel) zelfstandig is.
Er kan van alles gebeuren waardoor iemand wat tegenslag kent, maar dat betekent daarom nog niet dat ik haar minder graag zou zien ofzo.
Weer zo'n serieuze post :D :D
Goh voor mij is het gewoon belangrijk dat iemand wel met geld kan omgaan en niet alles verbrast en zo in problemen komt mogelijks. Verder heb ik geen hoge eisen daarin denk ik.
 
"Aantrekkelijk" vind ik nu wel een vreemde term voor iemand die (financieel) zelfstandig is.
Er kan van alles gebeuren waardoor iemand wat tegenslag kent, maar dat betekent daarom nog niet dat ik haar minder graag zou zien ofzo.
Er is natuurlijk een heel groot verschil tussen iemand die zijn leven heeft aangekleed naar "leven met beperkt budget" (financieel zelfstandig zijn, volledig los van je inkomsten) en iemand die zijn leven heeft aangekleed naar "wat papa/mama/het liefje,... Allemaal wil betalen". Daar hebben we het over.
 
Zal ik een poll hieraan aanhangen, whats your kink?

Ik bedoel, ge hebt het graag of niet, of het laat u onverschillig, maar deep down hebt ge altijd een voorkeur...
 
Dat is dan eerder het type fils-à-papa?
Maar dat zijn dan echt wel types die niet gewend zijn om te werken en het geld gewoon in de schoot krijgen geworpen en daardoor totaal niet kunnen omgaan met geld?
Wat is een golddigger anders? 🤔
 
Zeg @Ruigen Das, wat een complexe en serieuse topics maak jij hier aan op een vrijdag... 😟😋
Finally, erkenning voor mijn werk... :unsure:

AppropriateImperturbableDore-max-1mb.gif
 
Is een gold-digger dan niet eerder iemand die bewust op zoek gaat naar een rijke partner ?
Terwijl die fils-à-papa al van kleinsaf aan alles in de schoot kreeg geworpen?
Beide willen een buitengewone verloning voor een totaal gebrek aan inspanningen die dat zouden verantwoorden. 🤷🏼
 
Als een persoon achter uw geld zit/bij u is voor uw geld dan ist sws ne golddiger ongeacht of hij/zij er al had of niet? :p Als is het een beetje raar als ge zelf geld hebt :thinking:
 
Laatst bewerkt:
Beide willen een buitengewone verloning voor een totaal gebrek aan inspanningen die dat zouden verantwoorden. 🤷🏼
Op mijn vorig werk zat er iemand van 35 jaar en haar man verdiende zeer goed de kost.
Ze liet het dan ook wel goed blijken met luxueuze citytripjes, handtasjes van Chanel en al die dingen...
Ze heeft dus zelf wel een job (dat wel), maar ze heeft wel een paar keer laten blijken dat dat luxeleventje voor haar wel belangrijk is en dat het dus kwam "dankzij" haar man.
Dus toch wel getrouwd voor het geld eigenlijk... 😕
 
Wat ik bovendien raar vond dat is dat ze regelmatig met haar vriendinnen een luxueus uitstapje maakt, zonder haar man (want die is waarschijnlijk druk bezig met zijn bedrijf).
Letterlijk op stap met de visa van de man, als je het cru wil zeggen.

Voor de rest wel een schat van een meisje, maar toch niks voor mij, hoor (zou ook niet aan haar financiële criteria beantwoorden).
 
Terug
Bovenaan