Het grote stoner & doomtopic

Dat zeiden ze van Om en Bongripper ook al. I'll believe it when I see it.

Ik moet toegeven dat ik eigenlijk niet zo'n fan ben van High on Fire maar wil gerust nog eens proberen. Een luistertip die niet Blessed Black Wings is?
Hangt er wat vanaf, der zit imo wel wat evolutie is. The Art of Self Defense is wat meer "kalm"/ stoner. Latere platen zijn imo sneller en agressiever.Daar zit wat meer punch achter.

Favoriete plaat voor mij is Luminiferous (Carcosa :love: ). Snakes for the Divine is ook heel goed maar de productie is daar wat mak, live wel enorm goed. Riff van het titeltrack is ook één van mijn meeste favoriete riffs ooit.
 
Zeer goed, ook weer instrumentaal, én Belgisch. Ik vermoed dan ook dat de garde hier dit wel weer zal kennen? :unsure:
Echt een band voor op Down The Hill imo (ja, ze komen daar, maar ik wou al eens luisteren):

Nu ja, normaal gezien luister ik studio nooit geconcentreerd naar instrumentale stoner, maar ik kan mij al voorstellen dat dit live toch weer heel goed moet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mogelijk geraak ik niet op Down The Hill. Dochter heeft dan haar verjaardagsfeestje.

Of ik pak ze mee.

Staan daar ook springkastelen? :unsure:
 
Mogelijk geraak ik niet op Down The Hill. Dochter heeft dan haar verjaardagsfeestje.

Of ik pak ze mee.

Staan daar ook springkastelen? :unsure:
Er zijn wel wat kinderen aanwezig (wat ik totaal niet verwacht had) en honden (🥰), maar het is natuurlijk geen kinderfestival. Verder moet ik er waarschijnlijk geen tekeningetje bij maken. :unsure:
 
EDIT: laat maar, verkeerde band. Komt door de naam. :')

Al gehoord, @Kid_C ? :unsure:

Klinken inderdaad wel goed. Ik beklaag mij al dat ik ook niet naar de 4AD ben geweest vorig jaar. :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan