Groot Het Grote ShowYourKrabbels Topic!

Dankzij dit topic had ik een bic mee.

Een knappe op het werk vroeg ineens aan mij of ik een bic bijhad. Ik zei vol vertrouwen ja hoor hij ligt hier naast mijn laptop en ik leende deze pen vervolgens uit.

Ze vroeg nadien ineens wel of ik een markeerstift bijhad. Die vrouwen toch, altijd meer willen. Diep beschaamd buigde ik het hoofd, maar we onthouden het positieve.

 
Hanenpoten incoming:
GC9yN3a.jpg


Sh*t, verkeerde thread.
kMJP3fP.jpg


Ja, doe het maar is eh, me nen bic. :S
 
Laatst bewerkt:
Dedju, da's ook nog een idee. :thinking:
Mijn moeder is de enige met een leesbaar handschrift en 'mocht" vroeger +-30 kerstkaartjes met de hand volpennen....
Nu typen ze hun tekst, printen die af en terwijl de ene knipt (ze zijn volgend mij vergeten dat ik zo een snijmachine heb die dat voor hen kan doen 🤪), plakt de andere de tekst netjes in het kaartje!
#gepensioneerdenhebbentijd
 
Ik heb er zo veel. En dan nog een groot deel daarvan begrijp ik niet eens wanneer ik het geschreven heb of herken ik het niet, en heb ik geen idee hoe ik op die manier zou moeten schrijven :ROFLMAO: Hier is hetgeen van de afgelopen vijf minuten ofzo.
Wie weet plaats ik hier wel nog eens, maar dan op een andere dag en denkend dat ik voor het eerst antwoord :)

Mijn naam is als laatst geschreven, met zo'n twee minuten na het andere. De rest weet ik niet meer.. :')
Ik weet niet waarom ik er zo veel heb 😂
GIN3Hhg.png
 
Ik heb er zo veel. En dan nog een groot deel daarvan begrijp ik niet eens wanneer ik het geschreven heb of herken ik het niet, en heb ik geen idee hoe ik op die manier zou moeten schrijven :ROFLMAO: Hier is hetgeen van de afgelopen vijf minuten ofzo.
Wie weet plaats ik hier wel nog eens, maar dan op een andere dag en denkend dat ik voor het eerst antwoord :)

Mijn naam is als laatst geschreven, met zo'n twee minuten na het andere. De rest weet ik niet meer.. :')
Ik weet niet waarom ik er zo veel heb 😂
GIN3Hhg.png
Dat klinkt dan weer alsof een bezoekje aan een psychiater een goed idee kan zijn, Anna! 🤪
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan