Tonerider
Well-known member
ik ben dan ook een stom kalf en hoor hier thuis.het meervoud van kalf is kalveren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben dan ook een stom kalf en hoor hier thuis.het meervoud van kalf is kalveren.
Vandaar dat ge zo introvert overkomt, ge kunt gewoon niet praten.ik ben dan ook een stom kalf en hoor hier thuis.
Nee, dat is carrionKom ik zo over? en ik dacht dat ik hier de charmeur van het forum was.
Kom ik zo over? en ik dacht dat ik hier de charmeur van het forum was.
If I'm not back again this time tomorrow,Nee, dat is carrion
Nog nooit van mijn levenIk ga altijd voor carrion my wayward son,there'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest, don't you cry no more
Heiligschennis! Ga uw mond spoelen!Nog nooit van mijn leven
Gehoord
Ik ben jaloers op mensen die zo’nGe moet die clip van het liedje es checken op youtube, wel ni verschieten van Ginger hagrid
kunnen kwekenIk ben halverwegeIk ben jaloers op mensen die zo’nkunnen kweken
Pics if finished!Ik ben halverwege
Helaas wel in combo met een coiffuur waarbij marc van ranst extreemrechts!!! zouroepenTwitteren
Finished zal het nooit zijn. Da groeit tot die van ons zegt: "hij wordt weer lang eee" en dan zit ik weer bij de barbier
Da lekske charmeert inderdaad wel.Kom ik zo over? en ik dacht dat ik hier de charmeur van het forum was.