Groot Het grote fastchat topic

Zelfs de nieuwste Simatic S7 1515-F-PN CPU kan me niet bijhouden!

Come at me @Siemens!
 
Hou me tegen of ik hack heel de wereld en ik pleeg een wereldgreep én forumgreep.
Ik heb @Loser hier al in mijn (niet-SM!)kelder vastgebonden.
 
As we speak is @Forumgebruiker samen met @Forumkonijn @Booka Shade en @Cyberkef's IP, Mac adres, incognito modus browsergeschiedenis aan het achterhalen en DDOSSEN hij hen kapot.
@Forumgebruiker is getraind in gorilla 🦍 oorlogsvoering en is niet te onderschatten.
@Lt. ZweedVoet en @Lt.Nick zijn ondanks hun ambigieuze namen mijn veldmaarschalken en sturen mijn leger butthurt Internettrolls aan.
Echter, een van hen is een dubbelmol en de andere een trippelmol, doch zij weten niet dat ik dit weet.
@General Sherman, @GeneralAjAx en @GeneralNeo als jullie je rank willen behouden kun je je maar beteren bij mij aanmelden. @Kapitein en @Kapitein Pastiche mogen mij koelte toewuiven.
 
ejaculerenjullieookveeltesnelejaculerenjullieookveeltesnel
ikdenkhetwelikdenkhetwelikdenkhetwelikdenkhetwel

die laatste pzin heb ik vier keerh erhaaltd omdat ik overtiuigdb en dat ik daar gelijk heb. Overschot van gelijk dus en dat wou ik maar laten zien.

dat kan een probleem zijn voor mannen en een last voor vrouwen. dat kan een groot probleeem zijn voor mannen en een nog groter problemeem voor vrouwen.

Ik vraag mij af wat voor slap glelul hier weer als respons op zal komen of hoe de meerderheid zich hier weer gaat uitlullen. t 't Zal vweer waan de vrouwen licggen waarschijnlijk.
 
ejaculerenjullieookveeltesnelejaculerenjullieookveeltesnel
ikdenkhetwelikdenkhetwelikdenkhetwelikdenkhetwel

die laatste pzin heb ik vier keerh erhaaltd omdat ik overtiuigdb en dat ik daar gelijk heb. Overschot van gelijk dus en dat wou ik maar laten zien.

dat kan een probleem zijn voor mannen en een last voor vrouwen. dat kan een groot probleeem zijn voor mannen en een nog groter problemeem voor vrouwen.

Ik vraag mij af wat voor slap glelul hier weer als respons op zal komen of hoe de meerderheid zich hier weer gaat uitlullen. t 't Zal vweer waan de vrouwen licggen waarschijnlijk.
Met die wijven niks dan miserie.
 
Terug
Bovenaan