Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tgoh, kan ik proberen. Maar zo een zwangerschapskussen ziet er wel ideaal uit.
Ik prefereer een gewoon hoofdkussen. Dat zit tussen billen een knieën door het grotere oppervlak. Een zwangerschapskussen is te dun.
Ik woel te veel, dus een gewoon hoofdkussen ben ik na 5 minuten kwijt.

Ge moet schieten oftewel volledig ontspannen dacht ik, ik heb het vaak als ik te snel iets binnensteek
Ge moet iemand anders in uw mond en dat door af te wisselen in snel, traag, veel, weinig.
Werkt hier zo goed als elke keer.
Bende "mensen die voorzichtig zijn en zwakkelingen" (was daar maar 1 woord voor)In uw mond nemen. Neus toeknijpen. Kin tegen borst drukken. Inslikken. Indien nodig herhalen.
Hah ja, 't leven van ne populaire gast, 't is nie simpel ze.![]()
Nee gij hebt tattoosGelukkige verjaardag @Mr.Anderson
Waar is mijn uitnodiging?

2 maar ofzo. En ze zijn nauwelijks zichtbaarBende "mensen die voorzichtig zijn en zwakkelingen" (was daar maar 1 woord voor)
Nee gij hebt tattoos![]()
Ge durfde waarschijnlijk er niet meer te zetten hé!!2 maar ofzo. En ze zijn nauwelijks zichtbaar
Die laat waarschijnlijk ook nog zijn partner met collega's gaan uiteten.Ge durfde waarschijnlijk er niet meer te zetten hé!!
Pffffff ja...zwakkeling
Goed zo, nu nog iets met handdoeken.Die laat waarschijnlijk ook nog zijn partner met collega's gaan uiteten.
Hoe? Ik heb u toch álles getoond?Ik weet het oprecht niet meer.
Maar ik ga er vooral van uit dat je er veel hebt waar ik ze niet kon zien!![]()
It’s not funny ‘cause it’s trueDie laat waarschijnlijk ook nog zijn partner met collega's gaan uiteten.

Ik was nogal.... Afgeleid. Gefixeerd op 1 ding. Sorry!Hoe? Ik heb u toch álles getoond?
Wannez op uw 2e scherm?Ik was nogal.... Afgeleid. Gefixeerd op 1 ding. Sorry!
Zo een piet uithalen en zien wat de reactie is. Als je haar kan vinden, is de rit gratis!
Hier met twee per keer en met twee vlezekes.
Mijn lust staat op een laag pitje vandaag![]()
Het zit dus niet enkel in Antwerpen. Op de parking kennen ze er ook wat vanToen mijn ouders al 10j heel bewust snuiven. Pure nostalgie en mooie herinneringen. Ik zie het automatisch..![]()

Klaassen hindert daar Courtois zodat hij niet kon komen
Volgens mij verbrand op tijd en stond een trio wel genoeg kcal om dat goed te maken.

Beletselteken met twee puntjes.Fail: verkeerde topic
Er begint zich wel een patroon te vormen dat ik enkel de maandag zulke fouten maak..
JE ZIT IN HET VERKEERDE TOPIC. En dat voor iemand met de naam @Forumgebruiker. Schande!Beletselteken met twee puntjes.