Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm, eh jah, moet ik hier een tekening bij maken?Neemt in totaal maar 18 minuten in beslag en ik hoef me zelfs niet om te kleden. Van bed naar terras in mijn slaapboxershort om mijn ding te doen en daarna lauwe/koude douche
'is 't een eksibischjonist?Euhm, eh jah, moet ik hier een tekening bij maken?
Waarom op het terras vraag ik me dan af.
Volgende maand 5 kameraden doen in twee minuten, maar in twee minuten kan je niet alles deftig bekken.Soit, daarom die ene kameraad zodat we weten dat het alleszins deftig is.
M'n moeder slikt quasi alles. Misschien "extremer" want dan kan je daar iets mee doen.
oeiKut ook gezien? Schone regio allesinds.
er is niets aan als er geen tepelklemmen, zweep en army boots aan te pas komen.
oi22 oi22 oi22Maar omdat het genetisch is, ga ik dus toch nog meer onderzoeken moeten. Een dag met een holteonderzoek
Als ze nu nog geen duim heeft, zal het ook niet meer komen héMaar hier heeft ze nooit een tut gehad en (tot nu toe) ook geen duim![]()

oi22ik kwam net te laat![]()
Sry, één
is niet genoeg voor deze,
,
,

Mah! Ik leefde net de ganse morgen in totale onschuld, klaar om mijn leven te beteren

Dus ik ga @Str8_6 doen, lachen!![]()
Zie bovenstaande, is dat uw leven beteren?!?!Mah! Ik leefde net de ganse morgen in totale onschuld, klaar om mijn leven te beteren![]()
Maar! Die uitspraak dateert van voor mijn intentieverklaring. Je haalt oude zwijnen uit de gracht.Zie bovenstaande, is dat uw leven beteren?!?!
Okee dan. Carry on met uw leven verbeteren!Maar! Die uitspraak dateert van voor mijn intentieverklaring. Je haalt oude zwijnen uit de gracht.

FTFYOkee dan. @Carrion met uw leven verbeteren!![]()
Maar! Die uitspraak dateert van voor mijn intentieverklaring. Je bent een oude zwijn uit de gracht.