Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat wel vlotjes met die jongen, blijkbaar. En gaan!Ok maar misschien moet ge dat niet zo expliciet verkondigen?
jaja, hier kom ik weer!![]()
alsof het nog niet genoeg was dat de kleine niet wou luisteren, hang je zelf ook nog wat het varken uitFast-forward, een beet in mijn partners borst tot bloedens toe, blijven uittrekken van planten en een kleine die niet wou luisteren.

Gewoon meer rukken? Simpel toch?
Jaja, stoefer!Pinned!

Uit Pol&Actua / zomerrellen.Gevolg : Goeiedag openluchtzwembad voor iedereen en zwemmen kon enkel nog maar binnen met een string.

#metoo op BeyondGaming@kaasfretter wilt gij eens van mij afgaan aub![]()
.Ik stel vast dat ik niet alleen op de grond gespat heb, maar ook op de 2 vrouwen met kinderen. “Bonjour!”
Gisterenavond weer een goeie
zij zegt: "jij moet die kleine neuken"
whut??
ik zie ze graag hé, maar soms stel ik er mij vragen bij
Ik vind TET al te veel doorgezakt en mijn (mijn==> zelf erbij gezet) PIK gaat volgens mij recht omhoog.
En in KUT kan je ook wel wat schuiven.
en Tettenbars waar het vol loopt met klootzakken en maffia is... vragen om problemen.
Nou... Technisch gezien vermijd je best publieke plaatsen...nu kan ik weer spuiten zoveel en waar ik maar wil![]()

Begrijpelijk.Bwa, ik heb wel graag een happy end![]()
mijn Deense furie is dan toch op vakantie in de US en staat ervoor open dat andere mannen er eens op rijden terwijl ik toekijk.

Ge bedoeld dan de tijd buiten de tijden van de maand.Een muis kan nog schattig zijn
Bedoeldtdt hij dat?Ge bedoeld dan de tijd buiten de tijden van de maand.
Leuk dat het je zo ergerd.Bedoeldtdt hij dat?
Leuk dat het je zo ergerd.
Alle lint, ik vindt dat ge daar toch wel veel belang aan hecht hoor.
Alle lint, ik vindt dat ge daar toch wel veel belang aan hecht hoor.