Str8_6
Well-known member
Dat is nu het nadeel van mijn goeie looks. Iedereen komt klaar als ik nog maar kijk..En kijkt ge die vriendelijke gasten dan strak in de ogen als ze spuiten, of hoe moet ik me dat voorstellen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nu het nadeel van mijn goeie looks. Iedereen komt klaar als ik nog maar kijk..En kijkt ge die vriendelijke gasten dan strak in de ogen als ze spuiten, of hoe moet ik me dat voorstellen?
Teratophilia is precies wijder verspreid dan ik dacht.Dat is nu het nadeel van mijn goeie looks. Iedereen komt klaar als ik nog maar kijk..
en.m.wikipedia.org
mijn slaafje
Ben hem zo dankbaar voor al de quality time die ik bijkrijg
Dat zijn de beste.Zelfs niks moeten aan wijzigen!
Fijn voor jou dat je zo open bent over je bezoekjes aan het SchipperskwartierEnfin, het is alweer een aantal jaar geleden dat ik daar nog ben binnengeweest. Toen ik in Antwerpen woonde was dat op wandelafstand en passeerde ik daar wel eens voor de fijnere vleeswaren.
.Omdat ik het jullie niet gun! Nem!Mosselen natuur, helaas niet super smakelijk.![]()
Hier is 't 6.5 voor een kleine (en daar heb ik genoeg mee) en 9.5 voor een grote.
Hier ook liefst met lang pijpen.

heten teenWaarom denk je dat ik specifiek hem wil doen?!?![]()
@Tomski zijn kleine is ondertussen al weer wat groter geworden.
Erg vrouwonvriendelijk.Na mijn 2 dagen Antwerpen zie ik hoe gevaarlijk die dingen zijn. Niet normaal hoeveel en hoe onverantwoord er met die dingen rijden. Dan nog vaak met 2 erop. Vol gas knallen
Ik ben vrij zeker van niet!Kan toch niet de enige zijn die blij is met sappige kutjes

Ok maar misschien moet ge dat niet zo expliciet verkondigen?Ik kijk alvast uit naar mijn eerste keer vanavond!
Daarnet trouwens de eerste dekking van de dag

Ok maar misschien moet ge dat niet zo expliciet verkondigen?
Allee nu, ik dacht dat we vrienden warenOk maar misschien moet ge dat niet zo expliciet verkondigen?

Het is blijkbaar meer dan vrienden, als ik de posts hierboven zie.Allee nu, ik dacht dat we vrienden waren![]()
Jaloers?Het is blijkbaar meer dan vrienden, als ik de posts hierboven zie.
Zou ge niet? Het gaat hier wel.over Blackie he.Jaloers?