Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zolang ze te gierig blijft om te trakteren!
Ontkenning is de eerste fase!
Je weet toch dat piemels groeien en niet uitschuiven?Die uitschuifbare lul van @straight_six.
Tis vooral het inschuiven waar mijn expertise ligt.Je weet toch dat piemels groeien en niet uitschuiven?
Krijg ik nu slippics? Of boxerpics?
Krijg ik nu slippics? Of boxerpics?
Ik heb geen boxershort![]()
Wie had wie weer gesniped?
Ge moogt ze mij versturen via pm... Dus enkel met een boxershort aan...
En zoals réginald altijd zegt, waar zijn die handjes?

Een ring schuif ik er later wel eens over, eerst zo doen.
Goh ja, this niet voor iedereen. Gelukkig kunnen we dat kiezen wat we spelen. Ik begrijp wel dat niet iedereen er even warm van wordt.
Simpel zeg je?Simpele manier om af te koelen is je vochtig houden.
Gijse heten teen!herhalen zodra je terug droog bent,
zo kan je toch lekker zijn.

Het is inderdaad met ouder worden, dat je zin afneemt.
Vroeger toen ik jonger was kon ik gewoon uren aan een stuk, nu na 2-3h heb ik er meestal genoeg van. Enigste dat mij nog kan bezighouden is Mo.
Ik ben niet zo snel beu maar ik heb wel te weinig tijd om te spelen.
Ik zie wel dat sommige te veel spelen wat het volgens mij nog moeilijker maakt.
Voor mezelf hou ik sinds 2008 een lijst bij, tot hiertoe ik zit nu op 159. Aan gezien ik sinds 1989 begonnen ben ligt het werkelijke aantal wel een pak hoger.
Merk soms ook dat de laatste tijd de zin minder is dan vroeger en dat er mij niet zo lang meer kan op focussen ivgl met vroeger, mijn vrouw denkt dan da'k ziek ben.
En kijkt ge die vriendelijke gasten dan strak in de ogen als ze spuiten, of hoe moet ik me dat voorstellen?Ook nog overal geweest in Ieper, (wel nooit bij onze bekende inwoner van Vlamertinge) er zaten er daar natuurlijk die spuiten als je ze bekeek. Maar zien spuiten e.d heb ik in die 8 jaar toch nooit mee gemaakt.
Trouwens ook allemaal vriendelijke en sociale gasten die je met veel plezier helpen.