GETHEZ
Well-known member
Eentje die door de mazen van het net is gerukt, ik wou deze informatieve post niet onthouden, bij deze...Rukken and then maffen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eentje die door de mazen van het net is gerukt, ik wou deze informatieve post niet onthouden, bij deze...Rukken and then maffen
Die is niet uit de context getrokken.Eentje die door de mazen van het net is gerukt, ik wou deze informatieve post niet onthouden, bij deze...
Die is niet uit de context getrokken.
Dat was de context.

Wij gebruiken het vaak en zijn er heel content van. Ik graag hard, maar op stand 2 vd 3 is voldoende.
Meer wetenschappelijk gezegd : in matchbox vorm krijgt ge hem waarschijnlijk gemakkelijker in uw reet geduwd en dat zou ge niet verwachten van zo een groot formaat.
Of die feestjes daar; rondneuken en een hele middag spelen in muffe ballen.
dan dit maar:Ik mag van ons mama niet meer steken![]()

15-jarige jongens een duwtje in de kont als aanmoediging. En de man was echt klein tsja ...
Heerlijk personeel verwennen met materiaal van absolute topkwaliteit.![]()
Niks aangepast... maar ik lees vooral dat @zwarten graag een gezellige dronken gangbang organiseert.groepsex als teambuilding kan wel tellen natuurlijk.
hier doe ik ook wel graag teambuildings. Meestal organiseer ik die samen met enkele anderen in het feestcomite.
Dat is altijd wel heel gezellig en dronken.
Nieuwe week, dus embargo wordt opgeheven. Bij deze:Als topic starter wil ik eens volgende challenge voorstellen voor de rest van de week:
Geen quotes meer met trekken en nemen!
Ik ben daarentegen juist genomen omdat mijn manager het als een plus zag dat ik nog een 'onbeschreven blad' was.
Al mijn posts na je challenge waren iig zonder die 2.Nieuwe week, dus embargo wordt opgeheven. Bij deze:
Zaad via de partner. Kom ik weer een tijdje toe.
Goed dat ik hier niet kan stemmen, want dit vind ik een echt teleurstellende reeks van quotes. Het ene cliché na het andere, en echt niets dat eruit springt. Heel jammer, misschien was het het onderwerp maar volgende keer terug zonder trekken en nemen pls.Nieuwe week, dus embargo wordt opgeheven. Bij deze:
Ik begrijp dat dit niet leuk is. Misschien wat lessen nemen?ik kan echt teleurstellend trekken.
Klinkt zo belachelijk, maar ik hoop wel dat hij volwassen genoeg is geworden om gezogen te worden![]()
Awel ik dacht net hetzelfde...
Volgende keer ga ik met mijn handen mannen hun pomp vasthouden.
Dat is altijd ellende; welke grootte, hoe diep,... Het is allemaal een raadsel en vaak zit ik daarna met de ellende.
Een nonkel van mijn vrouw is dan bv weer enorm handig, die doet dat in één minuut alsof het niets is, maar bij mij duurt dat lang, en dan is het nog vaak zoeken.
OchereIedereen is goed in iets anders.