DiffieHM
Well-known member
Badum TishGisteren stevige stoot gehad en serieus pijn aan mijn kak

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Badum TishGisteren stevige stoot gehad en serieus pijn aan mijn kak

Doorgaans ligt er wel al genoeg vlees op een kebab hoorHier ook cock erop!![]()
.Veel te veel zelfs!Doorgaans ligt er wel al genoeg vlees op een kebab hoor.

Ja maar mijn ma kan niet zo goed tegen pik, dat serveer ik 'r tussen de lakens
Vreemd. Dezelfde smaak als @Mulan hierboven.Iedereen weet toch dat op kebap pik hoort
Mij vandaag een keer bezig gehouden met anaal
steekt dat allemaal verkeerd. Alles mooi in horizontale volgorde, per type en per maat gestoken. Nadat alles goed stak, kreeg ik toch een glimlach op mijn gezicht. Het zit hem in de kleine dingen.
Was inderdaad een heel leuke dag en zeker wat jammer van het gebrek aan ambiance langs de kant.
Van de 3 uur in totaal toch 2u30 sucks.
Leuk om met @Strijkijzer en @Booka Shade nog een versnelling te placeren. Aan het einde was het wel goed pittig maar met 2 hot boys langs mij leek het niets!![]()
Net de hond gedaan. Kom ik een man tegen die ik al jaren niet meer gezien heb en gedaan. Iets verderop een koppel dat ik ken en hun hol toe.
Dat zijn zo een kleine dingen maar ik kan daar van genieten dan![]()
@kay-gell ik ga niet rap commentaar geven op een gezond seksueel leven, maar als je er dieren bij betrekt... Niet oké, gast. Laat je helpen aub!![]()
@kay-gell ik ga niet rap commentaar geven op een gezond seksueel leven, maar als je er dieren bij betrekt... Niet oké, gast. Laat je helpen aub!![]()

Je bent niet de enige @straight_six seconds.Ik probeer dat ook hoor zo de 2 volle minuten, maar meestal ben ik al binnen de 30 seconden rond en ga ik er gewoon nog eens over.
30 minuten maar. Volgende keer wel langer.
Ahja ik had het vorige keer +- 24u gedaan
iedereen weet dat Cancellara met een mechanisch hulpmiddel wortelde in Vlaamse toeschouwersters
Mijn vriendin heeft een "ladycave", daar staat haar naaimachine
Plezant om @Strijkijzer met zijn enorme paal te zien zwaaien. Indrukwekkend!
Die afstand moet juist zijn, als die niet juist is doet ze rare dingen.
Dit was gewoon de post ...Auw, mijn gat