"Een goei kermis is een geseling waard", zei mijn moeder wanneer ze op zondag om 9u mij trok...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Een goei kermis is een geseling waard", zei mijn moeder wanneer ze op zondag om 9u mij trok...
Gewoon vochtig maken en er overgaan is genoeg hoor
Ik vind het toch handig om er 3 te hebben. Ik gebruik vaak bv links en rechts en leg het boven de middelste.
Maar ik zie even goed mensen met 2 die daar net hetzelfde mee kunnen.
Budget is vooral bepalend.
10min met de slappe, en nu hoofdpijn. Fuckin hell daar gij mijnen dag.
Van dat soort kom ik nu sè
Dit weekend per ongeluk met mijn lid geduwd tegen mijn familie.
Ik vraag me af, zou de familiale verzekering dit dekken?
Hmmm muilen
2 weken terug gepakt op de autostrade door de flikken, blijkbaar de week ervoor ook . Toch maar keer alle info zitten vragen, want heb dan gewoon gereden.
2 weken terug gepakt op de autostrade. Toch maar keer zitten, heb de limiet gereden.
Sorry, ik zag een gat en ben erin gesprongen. Dat is gewoon de aard van het beestje. Mijn intenties zijn echter nooit boosaardig.
That's more like it.Ik zag een gat en ben erin gesprongen. Dat is gewoon het beestje. Mijn intenties zijn boosaardig.

Aziaten zijn met mijn grootte (bijna 2m) altijd wat krap.
En weet ook niet of ik het design geslaagd vind. De ene keer denk ik "ahja mooie achterkant. Lekker breed" en de andere keer denk ik "wow..lelijke voorkant"
Als ik ergens nieuw naartoe ga, bestel ik dat meestal, aan de saus die er op ligt, oordeel ik dan .![]()
Eigenlijk wilt Green Mamba weten 'Is een handjob aftrekbaar'Nu jullie dus een btw-nummer kunnen aanvragen, kunnen klanten ook een factuur krijgen voor in de boekhouxing neem ik aan. Is dat dan aan het tarief van 6% of 21%?
Maar dan moet je het inbrengenEigenlijk wilt Green Mamba weten 'Is een handjob aftrekbaar'

de eerste huurder maar hoe slecht zijn die wel niet zeg. Of dan toch alleszins diegene hier.
Ga maar eerst een toertje doen terwijl die opwarmt.
Enorm luid voor amper te zuigen en plat van uitbouw. flipt regelmatig wanneer die met vochtige vingers wordt aangeraakt. Druk je op touchknop gaat die soms gewoon doodleuk op turbostand blazen en reageert daarna helemaal niet meer.Enige dat tot nu lijkt te werken is afzetten en terug opzetten.
Sinds vanavond het vonk gedeelte maar blijft gaan zullen het wel doen.
Werkt ok, gewoon dom design dat je moet opentrekken en buiten op de grond was een optie precies? Inladen in onze vroegere Bos leek ook gewoon allemaal wat beter te passen zoals het hoort.
Weten al zeker wat we voor onze nieuw niet kiezen.![]()
Ik heb maar 1 levensles voor mijn leerlingen: do a dick
- De dampkap: Enorm luid voor amper te zuigen en met uitgang
flipt regelmatig wanneer die met vochtige vingers wordt aangeraakt.
gaat soms gewoon doodleuk op turbostand blazen en reageert daarna helemaal niet meer.