Green Mamba
Well-known member
Allez... When my date is good, I will come.
![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez... When my date is good, I will come.
![]()
![]()
Vanavond naar publieke sauna geweest. Na zo’n stoombad zat ik wat uit te blazen bij een haardvuur. Plots kwam er een vrouw en die draaide haar hoofd zodat die recht kon. Ik heb vermoedelijk een nieuw record gevestigd voor de hoek waarmee ik trok.
De prestaties van Standard beginnen Booka parten te spelen.Bekijk bijlage 8075
Misschien wel de belangrijkste week van het jaar. Alles staat in het teken van de vrijwilligers en laten wij nu net de beste vrijwilligers hebben!
En ik sluit af met een wijsheid: vrijwilligers worden niet betaald omdat ze waardeloos zijn.
God pist in mijn nek.
Toch het merendeel. Anders heeft het weinig zin hè?En hoe vaak heb je "plezier" van eens goed te trekken eigenlijk?
Ik had, zowel hier als in de originele post, moeten verduidelijken: "Hoeveel procent van de tijd heb je daar plezier van?"Toch het merendeel. Anders heeft het weinig zin hè?

2 late, het woord 'trekken' werd gebruikt...Ik had, zowel hier als in de originele post, moeten verduidelijken: "Hoeveel procent van de tijd heb je daar plezier van?"
![]()
Ik had, zowel hier als in de originele post, moeten verduidelijken: "Hoeveel procent van de tijd heb je daar plezier van?"
![]()
Je moet nu niet de zwarte piet doorspelen naar mij hè. Het werkwoord trekken staat niet voor niets in de titel van dit topic!2 late, het woord 'trekken' werd gebruikt...
Dat ik daar zelf nog niet op gelet had is eigenlijk wel erg.Je moet nu niet de zwarte piet doorspelen naar mij hè. Het werkwoord trekken staat niet voor niets in de titel van dit topic!

Weken geen "drol" fretten. Vandaag stukje "choco" gegeten en nu zo misselijk als iets.![]()
Als ik ooit een keer zin heb in tajine haal ik het vandaar, dan smaakt mijn gevel toch net iets anders. Droge pruim haha.
OK... ik weet niet hoe dat zal helpen, maar whatever works he !!Omdat ik van de stress onbewust trek, mezelf nog eens glad moeten scheren *shudder*![]()
Super. Ga het dan proberen vanaf vrijdagavond. Pamper 's nachts is eigenlijk al een half jaar droog (misschien 1 a 3 keer nog klein plasje gedaan 's nachts).
Tegen een gereduceerde prijs mag ik toch hopen? Ik zou gerust een tweedehandse paal willen.
Maar dat is bij ons denk ik geen optie.
Kan een werkgever geen nettovergoeding geven voor het gebruik van de paal? Vgl. met forfaitaire nettovergoeding voor de carwash.
Ik kijk naar puur man op man!
Die speeltjes zijn al redelijk populair hoor maar waren vooralsnog duur. Low en slow is heel leuk maar na een tijd kiest men ook wel eens voor het gemak. Babysitten bij je eerste ga je nooit vergeten, de 83ste keer zit je gewoon te wachten tot hij klaar is.
't is gewoon fijn om 20 dagen te wachten tussen twee beurten.