Wie zijn An en Al?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zijn An en Al?
Dunno. Het is jouw postWie zijn An en Al?
.SATA kabeltje: mooi toegekomen, een dzg vroeger dan verwacht!
Blijkt voor mijn harde de koerier Colis Privé Belux te zijn.

En hij heeft ze dan nog wel in een bus gestoken die niet de mijne is! :-(Uw harde wát? En wat komt die koerier daar mee doen?![]()
Blijkt mijn harde te zijn.
Als ik Google en Trustpilot mag geloven de slechtste in Frankrijk-België-Nederland.
Met veel geknip en interpretatie- en verbeeldingsvermogen naar de essentie gegaan.Ik was gisterenavond thuis bezig met koken en toen mijn man thuis kwam bleek mijn buurman tussen mijn benen te bengelen.
Leek alsof ik een piemel had.![]()
eeuhm... ja?Denk je nu echt dat hier mensen vervolgd worden omdat ze iemand met een winkelkarretje aftrekken?
Niet gezien alleszins.
Enfin der stond in 't groot ne foto op van lekker uitziende op de voorkant en ik had al 2 glazen rode wijn op.
Op die moment lees ik niks ni meer maar begin gewoon![]()
En heb je een idee waar je deze soa hebt opgelopen?Nog nooit zo blij geweest om smerig slijm te zien verschijnen. Dat smerig kutvirus is zich eindelijk gewonnen aan het geven.
Da’s al sinds 1995 hoor. Sporadisch. Of mss is op en af dan meer geschikt.Sinds @Wannez zich aan West-Vlaamse vrouwen begint te wagen vind ik het moeilijk om te kunnen zeggen waar precies.
Dus ja je kan beter ook opletten.
Dat mochten ze me 20 jaar geleden dan wel eens verteld hebben. Dan ging ik mss toch wat verantwoordelijker om gegaan hebben met zatte seks. (klinkt wel totaal onlogisch)Da’s al sinds 1995 hoor. Sporadisch. Of mss is op en af dan meer geschikt.
Mijn vader en mijn grootmoeder maken mayonaise met de hand.

Aaaaaaaaaaaaaaah, DAT is dat foutje dat daar in die genenpoel rond dwarrelt.Da’s al sinds 1995 hoor. Sporadisch. Of mss is op en af dan meer geschikt.
Niet alleen daar danAaaaaaaaaaaaaaah, DAT is dat foutje dat daar in die genenpoel rond dwarrelt.

Gewoon in bed lijkt me beterAls ik seks heb in de vuilbak is men goesting ook echt wel over.
Aan het solliciteren bij HLN?
Perhaps. Maar t'is hier een zwam subforum voor iets hé. Als je in dit specifiek topic géén zever mag posten, dan mag het nergensAan het solliciteren bij HLN?

How yo, ga eens in uw eigen thread keffenPerhaps. Maar t'is hier een zwam subforum voor iets hé. Als je in dit specifiek topic géén zever mag posten, dan mag het nergens![]()