Iets in spuiten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets in spuiten?
Beter uw best doenals die o-ringen droog staan kan dat nog redelijk spannen
Iets in spuiten?
Weinig kans dat dat veel zal helpen, eens goed trekken
:met een waterpomptang ofwel ergens zoeken da ge achter kunt pramen met nen platte schroevendraaier
De eerste keer is altijd spannend he.Toen ik de eerste keer geweest ben,, de jaloerse blikken van het gepeupel. Was ideaal. Had al drie dagen op voorhand stress om te gaan en bang dat ik iets verkeerd ging doen.
Ja, het spande wel. Letterlijk dan.De eerste keer is altijd spannend he.

Vreemd toch, alles was oke: trio's, trumpsex, golden showers, maar in 't riet was de grens.
Thx sweetie! Je was mijn beste date van 2022!![]()
Mag het al eens wat meer zijn?Mijn huidige, mannelijke kine masseert precies met 2 vingers, da's ook gene blijver.![]()
Ahja, op de juiste plekken, het juiste materiaal gebruiken he!Mag het al eens wat meer zijn?

Ahja, op de juiste plekken, het juiste materiaal gebruiken he!![]()
Zouden we hier niet de 'huis' - gif van maken? Op de front of vanboven én vanonder op t forum...Equivalent:
Bekijk bijlage 7326
En hebt ge iemand geraakt op straat????Ik kom in m'n slaapkamer en blijkbaar was ik m'n raam vergeten dicht doen vanmorgen.

Kom kom, oostvleteren stad noemen.
Kom kom niet overdrijven. Imo maakt het niet uit of die nu groot of klein zal zijn, de dag dat hij zich aan de wereld toont zal het in uw ogen toch perfect zijn.
Kom kom, niet zo negatief, dat zal heus geen 5 jaar meer duren.
Kom Alé kom... Komkomkomkomkom

Ge moet natuurlijk wat kunnen omgaan met simpele duiven hier op het forum

Allee, Theo Francken heeft mijn meme gedaan![]()
Ik gok dat gij te oud zijt voor R KellyIk zal voor de volgende keer R Kelly in de trommel gooien en hopen dat ik hem trek.

1 woordje weg gelaten... voor context héMijn vrouw gaat met haar zus ergens dit jaar een weekendje weg, dus ik denk dat ik dat ook eens ga doen. Nog eens alleen weg - wat op ontdekking gaan en op mijn dooie gemak trekken
AnAl fuck zwaar onderschat.