@Loser gaat inderdaad na de start gewoon terug opwarmen na een pauze en u omkleden. Als een echte prof, sekswedstrijd en zo.
Zo is het maar net.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Loser gaat inderdaad na de start gewoon terug opwarmen na een pauze en u omkleden. Als een echte prof, sekswedstrijd en zo.
Al enig idee of tegen het begin van de wedstrijd de BG T-shirts al terug beschikbaar gaan zijn voor de supporters?Zo is het maar net.
De korstige sokken van @kay-gell ?Al enig idee of tegen het begin van de wedstrijd de BG T-shirts al terug beschikbaar gaan zijn voor de supporters?
Of in dit geval misschien BG sokken overwegen als merchandise?
Gisteren deed ik direct de deur open en vroeg ik of hij wou. Kwam hij snel terug gelopen en paar keer dank u. Topgast. Hoop dat het hem even veel deugd deed als mij.
't Was een open goal.Ik denk dat de overgrote meerderheid van mijn klanten getrouwd is of een vriendin heeft. Ik denk dan graag: "Wwoohoo weer eentje in het verderf gestort"![]()

Allez, de Wouter heeft dan zo'n schoon schilderij van Merkel gemaakt en dan gaan ze weer lachen met zijn accentKlinkt beke gelijk ne goeiekope Indiër

Ik heb een kleintje.
mezelf in ondergoed te wurmen (geen date dus, dan draag ik geen ondergoed)
Gij ontvangt klanten zonder (onder)broek?gisteren yoghurt laten droppen op mijn lul.
niet opgemerkt en wat opgedroogd.
een uur later bezoek gekregen van een klant, ik hoop dat ze het niet gezien heeft. want het leek verdacht veel op een sperma vlek.
Die mevrouw naast de deur was super stipt en kwam altijd.
Vandaag een Amerikaanse bestelt. Wat een teleurstelling, je krijgt met moeite geslikt. De eerste en de laatste keer dat zo iets in huis komt.
Bij mij komt er een Poolse juffrouw, 5 uren per weekkuisenafzuigen. En zij doet dat uitstekend. Je bent wel 50 euro kwijt, maar je krijgt er wel veel voor terug. Als je het zelf moet gaan doen, ...
Het is meer dan in belgie maar een vervijfvoudiging van de elektriciteit door je lichaam voel je nog steeds hoor![]()

Het concept trekken is sommigen toch wel vreemd lijkt me..![]()
Thx sjoe, like u 2!Een gat in mijn cultuur gedicht. Eindelijk Mulan gezien, die is wel grappig![]()

Ik wordt gewoon wild van een hoer nemen. Dat is gewoon grappig. Helemaal.
Ja.