Ik doe beter: de garagist is een goede vriend van mij. De vrijdagavond na het werk binnenspringen. Een pint in de hand geduwd krijgen. En op 't gemak kijken hoe hij werkt.
Ik verstop mij altijd als hij hem uithaalt.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe beter: de garagist is een goede vriend van mij. De vrijdagavond na het werk binnenspringen. Een pint in de hand geduwd krijgen. En op 't gemak kijken hoe hij werkt.
Ik verstop mij altijd als hij hem uithaalt.![]()
nochtans heb ik er hier in de laatste maand al 30 kg door gejaagd.
oliebollen gegeten?
herinnert me aan hoe ze Julie gepakt hebben. toevallig eens bij de buren in de garage gaan kijken.![]()
Gezellig, zo.Afgelopen zaterdag was een vriendin die in Italië woont op bezoek en nadat we waren gaan eten hadden we hotel geboekt zodat we rustig konden bijseksen.
De vriend van Julia en Julia's broer trekken op mekaar![]()
Ja nu hoor je je tetjes voor te stellen met foto's en alles.
Wij gooien je dan in een speciaal archief en helpen je aan een date.
Dat zijn nu éénmaal de voorwaarden als je als single zijnde reageert in dit topic.
Het zijn niet mijn regels so don't shoot me.![]()
Heb ook zo'n gigantisch grote. Zijt ge dus niks mee he![]()
Het voorspel, een storm na periode van “stilte”. Maak ons trots![]()
De echo op 20 weken was vandaag.
gynaecoloog Had ook een enorme penis
Hier in West-Vlaanderen zijn we nog open met elkaar!Rare echo's daar in remakeland
in ieder geval nog proficiat, hoop dat alles vlot verloopt.

Je kan daar hulp voor krijgenHopelijk vandaag zo stijf als iets.
Je kan er maar fier op zijn. Zolang je vrouw maar content is.Blijkbaar is dat een belangrijke enorme penis die van mij is.
Tis ok... Ik wist dat al langer en zie je nog altijd even graag!Ik heb ook ne gygantische achterstand...
Vochtige doekjes kunnen daar ook voor dienen.Soms kan zo'n loopje wonderen doen om alle shit dat nog vaststeekt eruit te krijgen ..
Binnenkort gaat heel de voorkant vervangen worden. Kunnen we er weer een tijdje tegen.
Van vroeg af aan leren likken, dat is waardevol.
Maar dan is dat toch gewoon een kut?
Ik wou onlangs thaise en via de site kreeg ik melding dat online bestellen ging.
Ik voel me vrouw
Ik hoop dat em niet in centrum Antwerpen of BXL actief is, want daar is best veel concurrentie.Ik ken iemand die gewoon zijn 2 handen verhuurt. Die vraagt 400/450 dag en heeft de jobs voor het kiezen.