Maar dat had hij wel gewildMeteen, meteen.. not on the first date!!!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat had hij wel gewildMeteen, meteen.. not on the first date!!!

Smaak was niet wat ik verwacht had maar kon aan corona liggen. Kommeke toch leeggegeten. Check hier net de datum.. houdbaar tot 2016![]()
Als ik een doos neem die ik niet vaak gebruik, dan is het een automatisme om de houdbaarheidsdatum te checken.
Uhu...Uiteindelijk na veel gegil en geroep toch op handen en knieën terecht gekomen.![]()
Idd ik zei dat aan de receptie int ziekenhuis ook; ik pak alles aan wat jullie geven!
Dat is een understatement.Welja, ook wel een aantal keren direct verloren
Wel een keer ‘s ochtends in de keuken op mijn zus gekomen. Vreemd.
M’n zus en ik zijn nogal verschillend.
Stoefer.Die van mij is ook super dik. Echt lekker!
Heb er al een paar gehoord die meer last hebben van die 3de pik. Ik had van mijn 2de al last.![]()
Hij komt in zijn gezicht om mijn frustraties af te reageren
Dat mag je tegenwoordig niet meer veronderstellen hèDat is een understatement.

Wat doen vrouwen precies om een man te trekken? Want ik lees hier altijd advies van de man.
Op een Aston trekken is geen schande
Maar op het lelijkste stuk van de lelijkste Aston trekken is ook weer geen groot compliment. Ze hadden hun toch door andere dingen kunnen laten inspireren dan het poepegaatje van een DBX?
".Ik was vroeger ook zo, 1200km op 1 dag met enkel een burgerkingpauze.
Nu stop ik alle 250km om es te trekken.![]()
A man do a man
Dat is..... Een zeer vrije adaptatie

A man's gotta do what a man's gotta do
Nog zo ver,

Classic 9lives. €3000 over hebben en er niet van kunnen slapen.
*kuist zijn strontgat af met €10-biljetten*
Ik hoop dat er binnen een jaar 2 iemand niet met de lelijkheid kan leven en aan halve prijs in de etalage zet![]()
rare familieklap over vrouwenAls dit op de oprit staat bij u verhuis ik per direct! No way dat ik elke morgen mijn humeur laat vergallen om op zo een mormel te kijken als ik naar mijn werk vertrek....
Die achterkant is spuuglelijk.

Af en toe uwe vinger eens in rammen he tomski!