DiffieHM
Well-known member
Je bent niet de enige. Ik word daar ook niet warm van.Ben ik de enige die totaal niet ruk van Lubach?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent niet de enige. Ik word daar ook niet warm van.Ben ik de enige die totaal niet ruk van Lubach?
Wat een eer.Beste vriend, ik heb twee jaar elke dag aan u gedacht toen ik op de pot zat te kakken
Het hangt er een beetje vanaf welke Doll je hebt gekocht, maar RealDolls zijn warm aan te bevelen als ze wat vochtig zijn.Morgen levering, ben benieuwd, ik weet hoe ze ruiken, maar kan niet wachten om op te zetten.

Mkay, vergezocht man, keep trying. Moest er nu "zitten" staan ipv "zetten" , dan zou ik u 200% gelijk geven...Het hangt er een beetje vanaf welke Doll je hebt gekocht, maar RealDolls zijn warm aan te bevelen als ze wat vochtig zijn.
Dus niet meteen gebruiken als je ze uit de doos haalt. Ze zijn dan nog wat muf en droog. Gelukkig kom je met de meegeleverde spray al een heel eind.![]()
+ euh @Green Mamba, ge geeft nogal een akelig gedetailleerde beschrijving... ervaringsdeskundige?Mkay, vergezocht man, keep trying. Moest er nu "zitten" staan ipv "zetten" , dan zou ik u 200% gelijk geven...
Nu is de quote maar mehhh i.m.o.
Iemand houdt van uit de kluiten gewassen lesbiennes.Ook nog eens meegedaan, als de pot zo groot is.
Hij heeft zich van draad vergist, de hardware reviews bevinden zich iets hoger in het forum overzicht+ euh @Green Mamba, ge geeft nogal een akelig gedetailleerde beschrijving... ervaringsdeskundige?
Geen enkele associatie met die dingen.Maar ge weet er wel alles vanGeen enkele associatie met die dingen.

Een rijke fantasie kan al eens helpen in deze thread..Maar ge weet er wel alles van![]()
Awel, ge slaagt de nagel op de kop...Een rijke fantasie kan al eens helpen in deze thread..

Ik heb maar 41mm en ben er zeer tevreden van!
you go girlik kan zowaar twerken![]()
10/10you go girl

Once you go black, ...Ik zou voor minstens 28 cm gaan. Maar die zijn zelden
I knew it!Once you go black, ...
die lul draaide zeker 10 seconden in m'n neus kei diep. Heb er nog nachtmerries van
Ik dacht dat het nog over festivalpoesjes van 4 dagen gingDat da ni verkeerd is. Saus is wel op kaasbasis, precies een beetje vache qui rit opengesmeerd. Ma wel lekker.

La vache qui rit is enkel nadat @PolletPoulet_OG gepasseerd is.Ik dacht dat het nog over festivalpoesjes van 4 dagen ging![]()