DiffieHM
Well-known member
Niks zo asociaal als de paal onnodig bezet houden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks zo asociaal als de paal onnodig bezet houden
Hmm ze zijn dus onder mijn duiven aan het schieten!En ik maar denken dat fatshaming enkel voor @straight_six weggelegd was.
Zolang ze maar niet met spek schieten.Hmm ze zijn dus onder mijn duiven aan het schieten!
3 dagen oud? Ik zou toch wachten tot ze 16 jaar zijn.Ik bef 3 dagen oude festival poesjes.
Gekke mensen, die vrienden van MulanIk ken toch niemand die naar het groot toilet gaat
Schijten is ZO respectloos!Gekke mensen, die vrienden van Mulan

Alleen mensen zonder stijl doen dat. Jouw upperclass vriendkring doen daar niet aan mee?Schijten is ZO respectloos!![]()
Is mijn vriendenkring nu gereduceerd tot 1 persoon, of is er nu maar ene die klasse heeft?Alleen mensen zonder stijl doen dat. Jouw upperclass vriendkring doen daar niet aan mee?

Van mij mag jij vrienden en vriendjes hebben zoveel als je wilt. De toetsenbordduivel speelde me parten denk ikIs mijn vriendenkring nu gereduceerd tot 1 persoon, of is er nu maar ene die klasse heeft?![]()
@WannezIs mijn vriendenkring nu gereduceerd tot 1 persoon, of is er nu maar ene die klasse heeft?![]()
Sinds dit jaar geniet ik meer eens van een ritje bij mooi weer ipv constant te knallen.
Recent ook nog een toy boy gekocht
Ik zou het toch ook niet willen aanschouwen.Allee, de virologen willen weer alle leven zuigen en natuurlijk wil meester Frank er weer in meegaan. Wat een zielig schouwspel.
Helaba!Ik zou het toch ook niet willen aanschouwen.

Met dank aan @zero132Ik ben ook fan! Doet er niet toe als je toch gewoon voor zwart gaat, maar zo’n gekleurd sterretje doet je toch extra shinen![]()
Wou hem ook postenMet dank aan @zero132
Poeperman heeft zijn naam alvast niet gestolen.
serieuze doos![]()
It had to be done ...lik wel eens aan zijne piemel nadat hij gegeten heeft en durf wel eens kak op te eten.
En lik aan struikgewas, waar andere honden geplast hebben hé!

Voltapatch? Echt de patches, niet de zalf. Toen mijn kutspier een scheur had, was dat fantastisch. Wel niet gebruiken als je hartklachten hebt.