Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net een fietsrit gedaan van een minuut of tien en men broek is zo ongeveer tien kg zwaar geworden.
Wat moet, dat moet. Beter in goed gezelschap.Gisteren ook nog is men best gedaan. 1x per week doe k met 2 vrienden “het triestige vrijgezellenavondje” haha. Ikzelf vind amper nog de motivatie om constant te moeten trekken.
Anyway: gisteren dus. K was toch content.![]()
bijna een uur wakker ben en nog steeds geen bal heb gedaan. Dus als iemand mij wil trekken.
Moet sinds woensdag slikken en dat zijn -zelfs in twee gebroken- serieus grote tetten. En hoe meer ik denk van: 'Als ik me hier maar niet in verslik', hoe moeilijker het wordt om ze effectief geslikt te krijgen...
Nee, dank u@nestorius laat de broek maar uit
Ik heb geen mega lange stok. Eerlijkheisgewijs moet ik er wel bijzeggen dat ik het perspectief heb aangepast voor de strakheid, maar het was al redelijk recht.
Naar het schijnt is the real stuff toch beter het vuistje.

Ze was speciaal nog achteraan gaan kijken.
Da gevoel als ge em er de eerste keer insteekt though![]()
Ik heb dat onding plat op de rug gelegd hoor![]()
Goh, "te laat komen" is geen kleinigheidje hoor. Da's echt een gebrek aan respect voor anderen. Natuurlijk kun je wel eens pech hebben en er langer over doen, maar dan laat je dat ook even weten aan de bestemmeling.
Ge had nog per ongeluk een zin weggelaten.te laat komen is een no-no in mijn broek.
Zelfde, maar bij mij duurde dat dus dik 20 minuten. Mijn vriendin is 3 keer komen vragen of dat normaal is, en ik heb 3 keren moeten zeggen "ik weet het ook niet, maar ik zie vanonder nog niks druppen, dus het zal wel".
Was weer fijn mannen!
Mijn collega's ruiken regelmatig nog rotte geuren, ze beschrijven het als compostvatgeur.
Sorry, meester, ik zal het honderd keer schrijven en u mag mij manieren bijbrengen met de meetlat.

Ik zal de zwarte nemen
Glas is inderdaad wel zwaarder, daar heb je wel een punt.
En ik maar denken dat fatshaming enkel voor @straight_six weggelegd was.Dat is hier al eens gepasseerd, nog niet lang geleden, ook toen was Mulan diegene die daar eerst mee afkwam, maar ze is precies mijn uitleg toen vergeten. Kort: het is niet het gewicht, maar het volume dat er voor zorgt dat Glas meer uitstoot heeft![]()