Of een glaasje anus!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of een glaasje anus!

Zou ik ook niet doen, yuk!Intussen zit er een derde team op, “I will call you once we're done.”
Da’s goe manneke, maar ik ga er niet voor opblijven.

ik badend in het zweet in de Vlaamse Ardennen "Harder, sneller!"
Heb het gevoel dat ik voor deze rap ga moeten zijn.Allez nu... de ideale gymnastiek en ideaal moment om de dochter te leren rijden.
Is ook een test om te zien of de dochter met u inzit of je haar hoort lachen terwijl ze zit te roepen harder mama, harder.... wheeeeeeeeeeeeeeee
Ben de laatste tijd wat bezig geweest met het 'researchen' van honden eten
Bedankt voor de samenvattingeen vrouw bestaat uit een stel mooie, stevige borsten met dé perfecte tepels, een lekker zacht en glad poesje en een hemelse wiebelkont
Dat vind ik al detail genoegzonder in detail te treden, maar het is al nodig geweest dat een dame van lichte zeden met haar vinger in mijn holleke heeft gezeten. Dus ben een expert rond hollekes problemen, maar daarom wil ik er nog niet over lezen tijdens het eten van een chipke.
Ja, ik was nog nie klaar en ge kwam al![]()
Wat kan ik zeggen ik heb al vaak op het werk of in privé dingen in mij gekregen die niet in andere gingen.
Het is dan ook het enige positieve dat ik er van kan zeggen.

Juist een half uurtje in het bos en ik kan gaan douchen want ik stink naar kut weer![]()
Ik mag gaan daten met sex. Maar daar heb ik echt geen behoefte aan.
We zitten allemaal met hetzelfde probleem.
Als man willen we presteren. De vrouw ziet het maar als een verplicht nummertje.
Gelukkig heeft Floki een goeie oplossing!je kunt het solo spelen

Al moet ik niet meekijken, want daar krijg ik pas stress van. Bij spannende scènes slaat die in paniek. Met als gevolg dat zowel de lucht als de grond vol zitten, maar alles voor haar niet![]()
Kennen wij elkaar? Maar bedankt!Gelukkig heeft Floki een goeie!![]()
Terwijl de kleine muppet nog slaapt, lekker mezelf klaar gemaakt
Er zijn hopen Italiaanse en Aziatische die lekker zijn. Ook veel waarbij de echte "vleeseter" nog niet zou weten dat ze vegetarisch zijn trouwens.
Idd poepen op het werk wordt hier zo geapprecieerd.
Idd, ik poep graag, liefst zonder onderbrekingen en op het werk.![]()