Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik dacht echt dat ik het zo had getyptOei @hell-side-boy heeft zijn kak al ingetrokken
, maar ik was nog niet mee met de bedoeling van deze thread, vandaar dat ik het heb verwijderd om dat het irrelevant was.
In zwam is niks zoals het lijktJa ik dacht echt dat ik het zo had getypt, maar ik was nog niet mee met de bedoeling van deze thread, vandaar dat ik het heb verwijderd om dat het irrelevant was.
![]()
.Dat heb ik nu wel geleerd ja.In zwam is niks zoals het lijkt.

2 clubjes die naast mekaar spelen. Frustraties gaan omhoog en regelmatig zie je dan de mods zich mengen, maar dan zie je dat vingers in hun gangetje mogen gaan. Ziedaar nog een extra frustratie die er dan bovenop komt.
Gewoon u in de hol laten neuken moet voldoen IMO
De "gedeelde" buurvrouw kunnen snoeien...eindelijk.
Ik heb ook zo’n buur. Verschrikkelijk,was hem aan het boren om 22u30?!
De kinderen waren al bijna wakker aan het worden.
Dat viel dan al bij al wel mee. Toen we nog aan het boren waren in onze buurman bellen omdat vrouw het nieuws van 19h niet goed kon verstaan.
Nu dat ik hier toch ben ga ik wel even klagen hoor.
Wij hebben poosje geleden, toen we terugkwamen van vakantie ook grote ruzie gehad.
Ik mag die ass nooit rijden.Hij koopt nog liever een nieuwe voor mij dan dat ik de zijne mag rijden.
Vertrouwt me alles toe van zijn hele hebben en houwe, alle wachtwoorden, zijn geld, dochter, zijn leven zelfs want toen laatst kwamen we terug uit Duitsland (mijn auto) en lag die naast mij te pitten maar effe rondje doen is teveel gevraagd. Nochtans ik heb nog nooit een gereden, zelf geen gekke dingen.
Niemand mag ermee rijden, ook niet zijn vader. Naja als ik écht wil neem ik em maar ik wil dat hij het zelf zegt/aanbiedt.![]()

Mijn broer en zus hun klit, die begin volgend jaar gaat geinstalleerd worden, zal ook met regenweer rijden, enkel 's nachts blijft ie binnen voor de egeltjes.
Alé.. bedankt om mee te delen héIk ben een sucker

"Ik suck" was nog accurater geweestAlé.. bedankt om mee te delen hé![]()
Ik suck accurater
Dat moet dan wel een heel stevige paal zijn. Dan zit je toch gemakkelijk aan een uurtje of twee.
gelieve mijn woorden te verdraaien voor ranzige pedo klap![]()
gelieve mij te verdraaien voor ranzige pedo![]()
lieve ranzige pedo