Ik zie hier ongelooflijke gaatjes van mijn vriendin![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie hier ongelooflijke gaatjes van mijn vriendin![]()
Met de corona horeca lockdown heb ik mijn vrouw weggesmeten en veel geproefd en ook wel in een hoger budget gaan beginnen shoppen.
Je proeft het verschil meestal wel natuurlijk. Ik probeer dan ook promo’s als 5+1 af te wachten om de prijs toch wat te drukken.
Daarna de kromming van de stam trekken.
Het idee was goed, de uitvoering iets minder![]()
worst gekarameliseerd - bruine fond
Ik ben een weirdo die kleuterjuffen oplost...
Van een kleine attentie gaat niemand dood maar het kan wél
Ik heb wat getrokken, maar dat trekt op niet veel vrees ik. Vanavond eens uploaden en op een groter scherm zien, misschien valt er toch wat van te maken. Zo niet heb ik morgen nog een dag de tijd om het gedaan te krijgen.
Freudiaanse mislezing van mijn kantKunde daar in Zelzate niks aftrekken?

Duidelijk tijd om wat af te kicken, uw geest is helemaal verziekt aan het gerakenFreudiaanse mislezing van mijn kant![]()
Afkicken van wat?Duidelijk tijd om wat af te kicken, uw geest is helemaal verziekt aan het geraken
- Uw nieuwe vibratorAfkicken van wat?

Schieten maar!
heb een natte poes![]()
Als die van MS bellen pak ik altijd mijn fluitje
een beetje fisted? Ja.
Ook de magic wand?al heel de middag in/uit aan het spelen. Er zit een nieuwe in, de oude was of versleten door grote vochtigheid.

Dan kan ik Musk nemen als lief
Dan kan ik Musk serieus nemen
Ik weet 1 ding en dat is dat de vrouwen meestal aan t langste trekken.
En dan zeker zo gasten ondereen is dat zo een beetje raar om te zeggen, hey wil jij eens mij trekken. Mijn maten gaan daar geen punt van maken maar voor mezelf vind ik het een beetje vervelend om te vragen.

Natuurlijk weten wij wat trekken isMaar jullie weten wat ik bedoel he, trekken.![]()