Green Mamba
Well-known member
Weer te laat![]()
Beter dan te vroeg!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer te laat![]()
Beter dan te vroeg!![]()
Wonderboom aldus ToontjeEn hoeveel speling zit er op?
Eerste zit erin, in&out < 20 minuten, stonk wel enorm![]()
Aan iedereen wens ik een puberende broer toe Die komt trekken als je op toilet zit en probeert de wc-rol te pikken, en die 's morgens op de enige uitslaapdag die je hebt binnenstormt en u aftrekt. Elk weekend opnieuw.
Gisteren eerste pik gekregen, en nu dag nadien zelf een stijve. Mijn vrouw is drie dagen geweest, zij heeft twee pikken gekregen.
De laatste 2 op mijn gezicht ...![]()
Zijn er dan echt nog zoveel mensen die met condooms werken?

Toen zei ze gisteren "spuit me maarrrrrrr helemaal onderrrrrrrr"
Bij mijn ex heeft dat +10 jaar geduurd![]()
Hoe hoger opgeleid hoe meer ze nemen
Mijn vriendin hakt regelmatig een kindje bij de geboorte los. Hier ist makkelijk, gewoon hergebruiken en omwisselen.
ik denk dat Thomas in zijn mama zit
idd dat is een keepertjeVerstopte neus, hoofdpijn, niet kunnen slapen.
Vriendin van hetzelfde vorige week en nu is ze haar vrolijke en energieke zelve. Ze is speciaal naar mijn appartement gekomen om te zuigen. Braaf hé![]()
Laat u maar goed gaanStilaan aan het komen. Hard & goed.
Alle, 1 iemand is weer al niet genoeg. Direct de ganse organisatieWelke instantie heb je getrokken?
How how, uw dromen niet voor werkelijkheid houden he.Waarom trek je mij?
Beloofd?ik zal niets dekken.
Ge moogt ook liggen op de rug zeHangt dat niet compleet af van de grootte? Tenzij je te ver moet buigen zeker.
Oefenen baart kunst zeggen zeHeb nog maar één keer gedaan in de voortuin. Buiten een zere rug weinig resultaat
... leek me ook wel relevant hier.Wel benieuwd naar meningen hier;
top die achter mij staat
Vind het heel lastig. Mijn gevoel zegt me te stampen, waarom niet nu al zelf iets vogelen ...
leek me wel relevant hier
Ik ging ook meteen relatief fel bloeden bij de injectie; dat was blijkbaar normaal bij mensen die iets feller reageren.
Ze zag het ook meteen aan de bult die zich snel vormde.
Als het dat maar is ..
Wil je enkel blazen of ook zuigen?