Tonerider
Well-known member
- Ze neemt Ben
- Ze is de enige die me echt grijpt, ondanks mijn legendarisch slechte co..c.... .k.....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Ze neemt Ben
- Ze is de enige die me echt grijpt, ondanks mijn legendarisch slechte co..c.... .k.....
- Ze neemt me, ondanks mijn legendarisch slechte skills
Bij de mijne moet er in de opening een plug worden gestoken
Precies wel handig, zo een afneembare zak?Ik zal mijn zak doorsturen als ik klaar ben gekomen
Toch wel. Een lege zak is pijnlijk om te gebruiken. Beetje het equivalent van overgeven met een lege maag.Precies wel handig, zo een afneembare zak?
Ik pas.En nu mogen de andere ook genomen worden he![]()
Rustig daar met het druggebruik he.Hoppa, eerste shot in de arm <3.
Ik ga met mijn ganse hand in de zak en zoveel mijn hand kan vasthouden, zoveel komen er uit. En als ze op zijn, weer de zak in, voor een volgende hand. Tot ik er compleet mottig van ben. Maar 's anderendaags begint het spelleke opnieuw. Tot er nog wat gruis op de bodem van de zak ligt.
het vlees kan zo zwak zijn.
Welk geeft je het meeste genot?
a,aa, aaaaa, ooooooooo, oooo, oe, oe, oe
De zak, altijd eerst de zak.
ik ben allesbehalve een held op vlak van spuiten. Nu voel ik me redelijk goed en heb ik enkel nog een pijnlijke stijve.
Gisterenochtend mijn pik gehad. Vandaag is mijn wang zo wat voos.
2 van de 3 die mij ‘s nachts steken en wakker maken kunnen doodkloppen zonet. Hangt nu een vleugje bloed op mijn witte muren.Voor mij is het dat waard maar ik zal het maar snel opkuisen.
![]()
Als ge hem in uw mond steekt kan dat gebeuren natuurlijkGisterenochtend mijn pik gehad en geen last. Alleen is vandaag mijn wang zo wat voos. Een beetje zoals dat ze je verdoven bij de tandarts.
Dat is toch ook wel de grootste onzin ever se, zelfs dat dat extra plakt.
Van de week ook ne lul tegen mijne arm gehangen en die bleef ook plakken.
Sorry dat ik niet alles zomaar slik hé.
Al had ik liever gehad dat andere zaken wat langer waren.
En hoeveel speling zit er op?Oeieoei, precies toch beter op mijn speling letten. Toch meer last van mijn vaccin als gedacht.
Oeieoei, precies toch beter op mijn spel letten. Toch meer last van als gedacht.
ik kom in de remote sessie