de laatste kak die ik in mijn douche gevonden heb was van mij
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de laatste kak die ik in mijn douche gevonden heb was van mij
Dus je past voor iemand van hetzelfde geslacht, maar op een stoel kan je wel los gaan?Bi niet zozeer maar ik doe dat wel vaker met mijn bureaustoel
Wilt gij iedere dag slikken in men plek?
Ik heb geluk dat mijne kleine blijft stilliggen maar mijn collega zijne kleine zit te bewegen naar alle kanten
Ik weet niet of ik het niet graag doe. Ik heb vooral enorme faalangst dus ik wil het wel leren maar niet op mezelf door trial en error :'). Dat mijn wederhelft het wel goed kan (en graag doet) betekent vooral dat ik het niet moet leren. Maar zoals gezegd kan ik wel basisdingen ondertussen.
Tijd om te spelen jongens, Loser en ik zijn een sinds het begin der tijden.
Laten we niet te diep gaan!
Zij is daar dan met 4 tegelijk bezig met een rotvaart, ... Als ik dan zelf eens iets wil doen lijk ik wel het gehandicapte kindje.
Toen ze gisteren zei "spuit me maarrrrrrr helemaal onderrrrrrrr" was mijn goesting direct weg![]()

In mijn geval kookte ik vroeger wel toen ik single was het gehandicapte kindje.
Wanneer uw lief nooit tevreden isdit is toch niet de finish mag ik hopen?

Ik heb al een paar keer telefoon gekregen van een wenende madam ergens op een snelwegparking omdat ze door zijn gat in paniek is geslagen, haar ergens heeft geparkeerd en zit te wachten op iemand om haar te helpen.
viezerikzeker dat ik niet in uwe hof mag komen?
gewoon jaloers ja. Wie niet waagt niet wint.viezerik
Weer eens random opgestaan met een redelijk stijve en dan heel de dag last van alsof het migraine is.
Dat klopt, laat weten wanneer ge gekomen zijt !gewoon jaloers ja. Wie niet waagt niet wint.

coldplayke zei:Ik heb al een paar keer telefoon gekregen van een wenende madam ergens op een snelwegparking omdat ze door zijn gat in paniek is geslagen, haar ergens heeft geparkeerd en zit te wachten op iemand om haar te helpen.
den hof was geen optie, maar ik mag naar de maan lopen. Maar aangezien ik daar geen wifi heb, ga ik gewoon hier blijven.Dat klopt, laat weten wanneer ge gekomen zijt !![]()
Misschien al gepasseerd, maar ik las het vandaag pas.MrsFingers is van 11h ook terug van haar pik in Leuven. Beetje een voze, en veels te groot.
Groot gelijk, ik zou hetzelfde doen.den hof was geen optie, maar ik mag naar de maan lopen. Maar aangezien ik daar geen wifi heb, ga ik gewoon hier blijven.