ugar
Well-known member
vraagt om hulp met starten pijpen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraagt om hulp met starten pijpen
Ne vriend zei dat em een vrij stijve had voor een dag of 2, blijkbaar ben ik daarvan bespaard gebleven.
Elk weekend trek ik het wat
Blijven trekken zou nog 3 jaar duren tegen dat ze is uitgeput, heb daar ook geen zin in![]()
Bedoel je dan menstruatiebloed?Hier alles ok met uitzondering van de paar dag per maand die hormonaal er nogal hard op inhakken en waar ik alles over mij krijg.

No commentBedoel je dan menstruatiebloed?![]()

En straks komt die zo super lief tegen u kopke wrijven en dat is allemaal vergeten.
Zo zou het toch bij mij zijn!
en van dezelfde post:Hij kwam op het perfecte moment in mijn hoofd. Met één woord of blik kan ik volledig lul brabbelen. Lekker en goed
Nog een beetje verder, en het past in ons BG-verkrachters topicOmdat het een doorzetter is, als hij zijn zinnen ergens op zet stopt hij pas ( zonder te klagen) wanneer zijn doel bereikt is. Soms klote irritant maar meestal bewonderenswaardig.
Ik geef snel op maar dan is hij daar om me bij te te staan om toch verder te gaan.
.
Same here, maar na 6 maanden heb je een wasmand vol met sokken.
Ik los dat op door vreemd te gaan.
#lifehacks
De saga van de korstige sokken continues.Ik heb ook sokken dus dat paren heb ik geen probleem mee.
Een client in een tuinmeubelwinkel die leunde op een behaarde poep en hij bleef ook zo enkele minuten staan
Amaai @Loser, zo close-minded en vanuit uw eigen privilege redeneren ... dat had ik niet verwachtIk zou echter niet weten hoe <INSERT TOPIC> een probleem vormt. Dus ja, is geen probleem.
.Ik direct slap, zij aan het lachen
En sindsdien mep ik elk conflict in haar gezicht
Ik hoop dat ge iets hebt bijgeleerd.
Sommigen hebben echt geen manieren.Ik heb dan weken zwijgzaam een mongool telkens uitgewrongen en weggehangen. Zonder daar iets op te zeggen. "Ze zal het wel merken!"
Maareuh, er werd niks opgemerkt.
Zoals gij het hier vertelt, zou ze bij mij al half buiten liggen, sjeezus
Dus plots op een avond besef ik, mijn god man, ik heb ne slappe, zij half mee aan het lachen waarna ik 'm in haar gezicht smijt.
Ik hoop dat ge iets hebt bijgeleerd.
@Mulan in actieStopt met trekken! Tenzij het voor mij is.
Zal wel terug trekken want amai schiet precies weer in het verkeerde keelgat. Pfff
Goed dat ik dat weet. Stelt onze interacties wel in een ander licht, maar ik zal eraan denken om zo zwoel mogelijk te typen.Ik zat net naar dagelijkse gewoonte met @Loser ruzie te maken.
Ik kruip onder mn raam terwijl ik m'n ballen pak en begin eraan.
Ik draai en ben bezig en ik zie volk staan. Voordeel is dat ik mijne zak nog laat zien.
Ik kwam in de leraarskamer op mijn telefoon. Op zich is dat een ok dagje maar niet op uw ‘werk’.
Goed dat ik dat weet. Stelt onze interacties wel in een ander licht, maar ik zal eraan denken om zo zwoel mogelijk te typen.
Desondanks we zeker enkele ergernissen naar elkaar hebben moet je op sommige stukken wel wat harder slaan om ze te doen passen![]()
Ik ben anders zeer content met mijn oogSinds mijn inenting zaterdag heb ik een oog. Waarschijnlijk gewoon volledig toevallig maar zeeeeeer irritant.![]()