Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet dat ik je gedachten lees.Ik vond ook al dat @straight_six niet dekte![]()
Gisteren eerste vaccin van Pfizer gekregen. Buiten een stijve nergens last van.
Lol... Als vrouw niet nodigToch blauw pillekes ingedraaid?

Hehe HIJ heeft geen 2 zoontjes, zijn vrouw heeft 2 zoontjesIk weet dat ik je gedachten lees.

We leren bijLol... Als vrouw niet nodig![]()

Kerels die langs mij aan 't rood licht kwamen staan en dan vroegen of ik es wou trekken. duimpjes gekregen.
Ge duwt al het sap er uit.![]()
Gij doet er om,Als ik dan toch iets moet zeggen. Ze zuigt teveel, that is. Als ze dat ding kan vastpakken is ze het huis rond aan het gaan. En zeggen dat we een robot hebben. Maar voor de rest: absoluut geen klagen![]()
Het kan niet eeuwig blijven duren maar t'is ne harde ja![]()
ik ben wel vrij vaak gefuckt door arrogante figuren.
.
Heb hem ook gezien en hij rook zeer hard naar voorbedachtheid.Gij doet er om,
Heb hem ook gezien en hij rook zeer hard
We krijgen 2 lange en 2 korte, maar die collega heeft kleinere dan de rest), dus dat was zijn protest.
![]()
Sloef!Over vrouwen gesproken, de mijne kan er ook wat van. Vandaag heb ik ze genomen. Zware teleurstelling in de ogen van madam, want ik moet van haar blijven.

Knijp er eens in? als je iets voelt is het wellicht een echteIk twijfel nog altijd of ik echt een officiële pik heb gekregen

ge kan goed![]()
Knijp er eens in? als je iets voelt is het wellicht een echte![]()
Dank u, blij dat je mijn inspanningen waardeert.De beste relaties zijn precies Zwamrelaties!
(en airfryerrelaties natuurlijk!!!)
Wel herkenbaar allemaal natuurlijk, en gelukkig dat de Nestorius nog veel dekt!
(this one is 4 you, Nestorius!)
Ik vind dus nergens de manier waarop zij het doet.. Dus ze plooit dubbel en dan draai je ze in elkaar.
Ik heb nu dat zuigen als voorbeeld gegeven om iets te zeggen, maar eigenlijk ergert mij dat niet. Maar ik weet ook dat ze dat voor mij doet.