Ik neem 'm 's morgens
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem 'm 's morgens
Tja, een vrouw alleen.Ergernis én glimlach tegelijk: om 3u30 wakker worden was voor 1x een positief iets! Bleek zeiknat te staan, het water was al door aan het seipelen tot op het gelijkvloers. Paar handdoeken later alles netjes opgeruimd en verdere schade vermeden denk ik!![]()
Bij u of bij het vrouwtje?Vanavond Anus![]()
Sorry bij voorbaat!Die Amerikaan heeft mij wel compleet verkracht, maar ik was toch heel content.![]()
Ach, het heeft mij 250 dollar rijker gemaakt!Sorry bij voorbaat!
En zeker nog eens opnieuw aanhalen tijdens uw volgende evaluatiegesprekAch, het heeft mij 250 dollar rijker gemaakt!

genoeg inspiratie online ze!'k Heb moeite met iets proberen vinden dat niet zo een van de klassiekers is in bed
Ik ben 21 jaar en ik heb nog altijd geen enkele pik gekregen.
Ik kan dus nog een paar keer laten boren deze zomer.
Ik doe soms voor de lol mensen die ik helemaal niet ken. De twijfelende blik, het aarzelende handen, het verdwaasd nakijken.... hilarisch.
You're not alone![]()
Dan sta ik daar als een idioot het beste te geven van mezelf en alles blijkt er achtermij iemand. Erg awkward elke keer overnieuw.![]()

Mijn vrouw is niet zo aangenaam ik probeer liefst ofwel buiten in de tuin ofwel gewoon niet thuis te zijn.
En ik druk het nog zacht uit, want ik denk dat ze staat mee te lezen.
Dames doen hier ook gretig mee hoorDit topic!!
Jongens jullie zijn oprecht geniaal.
Hoe bedenk je het haha.

Inderdaad, een rukje in de badkamer![]()
ok dude!Ja ik spreek standaard iedereen aan met jongens![]()
On top en anaal aah
Exits horen als entrance gebruikt te worden, heb ik alvast laten tatoeëren...![]()
Ik heb borsten vol haar!![]()
Bespaar je de moeite. We horen enkel een toon maar zijn aan het kijken naar je borsten. We hebben geen enkel woord verstaan.
Ontopic:
Die van mij is een immense kuisfreak en een adhder. Als ik savonds dus iets eet en het papiertje op tafel leg dan staat die tijdens de reclame op om dat papiertje weg te gooien en krijg ik een blik van. "ik zal het wel doen" euh Jah.. Als jij niet kan wachten tot ik ga slapen amuseer je er dan vooral mee..
Of ze kan dan aan het dweilen zijn om 22u. "maar dat is niet dweilen dat is gewoon de passage eens doen" "ja care wat het is, ik kom er nerveus van"
Maar ik heb geleerd dat ik dan beter zwijg want dan zijn we vertrokken met dat ik dat beter eens zou doen en ik niets doe.. En ik zeg dan " tiens ik heb nochtans dat en dat en dat gedaan" "aah gaan we beginnen opnoemen? *insert onnodige taken*"
En ook jammer dat ze niet graag weg gaat. Nochtans zegt ze dan achteraf dat ze er deugd van gehad heeft, maar het is vermoeiend dat ik het altijd zelf moet voorstellen en overtuigen.
Maar voor de rest is het een goedje. Ze ziet er goed uit. Waarmee ik wil zeggen dat dikke borsten, donker haar en blauwe ogen (en het is een vent) er niet in zit.
Ook van films enzo kijkt ze liever naar een goeie horror of actiefilm dan van die kleffe romantische films
Als er iets scheelt dan maken wij eens 5 minuten goed ruzie en de 6de minuut is het alsof er niks gebeurd is.
Ik ben er HEEL zeker van dat jij véél te veel NIET kan geven wat ik wél wil....
(tenzij je een heel gewillige masseur bent die NIET mikt op een happy ending, een handige Harry die graag in mijn huis klust, probleemloos om de 2 weken mijn bed alleen verschoont, mij niet wil vermoorden omdat ik om 5u al klaarwakker ben, een beschikbare private chauffeur, gedachten kan lezen én ze in wil willigen en vooral... Een moordenaar bent die de lijken laat verdwijnen.)