Just teasing you honeySinds wanneer werken mannen elkaar tegen op dat vlak?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Just teasing you honeySinds wanneer werken mannen elkaar tegen op dat vlak?

Houdt hij niet van Kama Sutra dan? Of gaat het hier over zijn eigen knieen?Sinds ze ook 1m90 willen zijn...
Alleen weet ik dat Wannez liever zonder knieën in zijn nek een vliegtuig neemt of in attracties kruipt...![]()
in zwam mag alles.Euhm... Gewoon ter info : we zitten weer in het verkeerde topic![]()
ohh, ben ik uw interesse in mij ook al kwijt?Jij hebt idd niets te verliezen!![]()

Tuurlijk niet, tijger!ohh, ben ik uw interesse in mij ook al kwijt?![]()

Tuurlijk niet, tijger!![]()
Paar weken in de Ikea mijn broer zo vol overtuiging eens een vrouw gepakt .
Was ook wel grappig om die vrouw haar reactie te zien en die van hem toen hij mij zag staan![]()
Ik stond eerst keihard van Ronaldo
Da's uit getrokken.![]()
Ik pakte ook al eens de tweelingzus van mijn toenmalig lief. Good times.
Dat is toch ook niet erg normaal.Ik ben iemand die ook wel rap last heeft na een pik ( serieus).
Een ware ontdekkingGisteren om 20u mijn eerste pik gehad. Ondanks de verhalen te lezen/horen dat al wie dat heeft gehad een grotere kans heeft op slecht of last te hebben. Maar tot nu toe enkel last van een stijve!
En nog een ervaringsdeskundigePreventief slikken valt inderdaad af te raden. Dan ben je beter af met een pijnstiller na de pik (als de pijn echt opkomt).

Gewoon mekaar aftrekken!
Ge wordt uit de cont getrokken.
EN QUOTE DIT NU NOG EENS HE![]()
Met je benen tegen takken zitten op bepaalde attracties is ook niet zo plezantSinds ze ook 1m90 willen zijn...
Alleen weet ik dat Wannez liever zonder knieën in zijn nek een vliegtuig neemt of in attracties kruipt...![]()
Ge kunt hier iets zeggen en ge wordt gerokken..
EN QUOTE DIT NU!
Zo warm op het werk dat ik gewoon mijn jurk uit kon doen en de deur heb toegedaan. Fuck global warming.