Oei, problemen?morgen naar den doktoor voor nieuwe paarmiddelen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, problemen?morgen naar den doktoor voor nieuwe paarmiddelen
Oei, problemen?

Gaia zal content zijn.Ja, ik moet een penisverkleining hebben
ik was gisteren goed bezig die van ons te pakken en ik ging maar dieper en dieper in haar poes, en toen is ze gestikt![]()
Gisteren met paar man gespard die hun klit niet goed hadden, met als gevolg dat daar het bloed aan uitliep.
Trek me, ik kom!

Geen minimumlengte vereist dan?
Mja 2cm kleiner zal bijna geen verschil zijn. Maar nu ook niet keiveel he
is dat niet hetzelfde?10 minuten rijden en dan 2 minuten actie en dan weer 10 minuten rijden

Zou dat ook niet kunnen mijn kakjes zo ver op een dag plannen. Toch zeker geen 5 stuks.poepen, 5x op een dag geen uitzondering. Wel nooit gepland of zo, altijd spontaan.
madam ligt al halfdood op de zetel. Semi-Necrofilie is toch mijn ding.
Hier ook net, 5minuten stoten en terug gedaan!

@Lemme maak daar dan toch een schoon verhaalke van.De konijnentijd ligt hier ook al lang achter ons. Gewoon geen fut meer en eer je hem erin krijgt 's avonds zonder gekrijs is het makkelijk 22u gepasseerd en dan kunnen we beginnen opruimen en zo. As we speak ligt ie er een kwartierke in. En madam ligt al halfdood op de zetel. Semi-Necrofilie is toch mijn ding.
Jane al gedaan. Heel gemoedelijke sfeer en stijf gedoe.
Ja kan ik niet aan doen dat ze na 5 minuten al bevredigd zijn..@straight_six zijne stijl dus![]()
Of doen alsof om er vanaf te zijnJa kan ik niet aan doen dat ze na 5 minuten al bevredigd zijn..

Amai, loopt gij de hele tijd naakt rond dan?Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid op voor korte rokjes en naaldhakken die ik niet draag
3 seconden later komt een man op me, terwijl hij zich bukt , gniffel ik 'm toe: "verkeerde vrouw!".
Sinds wanneer werken mannen elkaar tegen op dat vlak?Of doen alsof om er vanaf te zijn![]()
Sinds ze ook 1m90 willen zijn...Sinds wanneer werken mannen elkaar tegen op dat vlak?