je had er ook van kunnen maken:
moet een ons-interventie gaan doen voor die gepensioneerde us pipo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet een ons-interventie gaan doen voor die gepensioneerde us pipo.
of:je had er ook van kunnen maken:
moet een gepensioneerde us pipo gaan doen
Paar maand geleden: mijn vrouw geheel opgewonden, als het te mooi is om waar te zijn is het dat meestal ook.
op jonge leeftijd zijn ze veel spontaner en ontvankelijker
En ik ben jonger dan u.I'm a cougar!!!!![]()
Maar niet vrijEn ik ben jonger dan u.

Zot hé. In het ziekenhuis alles uit, zo'n ziekenhuiskleedje erover. Het kon mij echt niet schelen. Een lul ziet ze. De mond- en kaakchirurg vond het dan weer niet nodig. Dat blijf ik speciaal vinden. Ben ik een hippie?
Hier beter bekend als "een avondlandje doen".![]()
Misschien toch maar eens overwegen om te verhuizenGasthuisberg-Spoed had een van haar fijnste dochters uitgestuurd. Perfect geolied

Even groot als Lint, evenhard als Lint...![]()
Daarmee dat je een legging draagt. De wereld zou het niet aan kunnen.Ik ben nog nooit zo een sloerie geweest als hier!![]()
ik moet zeggen dat het mij al een pak beter verging, wellicht omdat ik wat meer wist wat te verwachten of misschien omdat ik in zo een typische zondagsstemming was en het allemaal wel wat rustiger en gemoedelijker mocht. Ik ga het even laten bezinken en daarna zien of het kan blijven groeien,
Ik ben een sloerie geweest hier!![]()
Ja, het nieuwe huist moet ook betaald raken zekerBetaal dan beter ineens voor mij![]()
Klopt, mijn vrouw maakte toen de kinderen 's ochtends