Hela geen inside jokes hier hè, smijt dan ineens alles op tafel zodat we ook kunnen meegniffelen
Kijk nu weet je hoe de rest zich voelt als het in een random topic op Algemene weer is plots over airfryers gaat

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hela geen inside jokes hier hè, smijt dan ineens alles op tafel zodat we ook kunnen meegniffelen

ik vermoed dat ik dan wel wat tijd zou investeren in een hobby (al dan niet met avondles), vb naaien. Daar ben ik voor ik kinderen kreeg wel een tijdje mee bezig geweest.
Zin om te naaien?
Zin om zelf ooit je man/kinderen te naaien?
Ik had een grote opening wat alles gemakkelijker maakte.
het verhaal waar het uit geknipt is niet zeker?
Bro that's nasty.
het verhaal waar het uit geknipt is niet zeker?
Dit, samen met Tonerider zijn gif of Jif in dit geval maken het wel.Ben je zo hard geschrokken van het verhaal?
Ik heb het zo netjes mogelijk proberen te verwoorden en de daad zelf is ook niets schokkends want ik zat op zijn schoot en er vlogen geen tieten of piemels door de lucht.
schokkends want ik zat op zijn piemels
ik vind een grote opening waarin alles past minder schokkend dan in het openbaar sexen met een bejaard koppel naast u, ja.Ben je zo hard geschrokken van het verhaal?
Ik heb het zo netjes mogelijk proberen te verwoorden en de daad zelf is ook niets schokkends want ik zat op zijn schoot en er vlogen geen tieten of piemels door de lucht.
en voor 5 eur extra zie me hem derin schuiven![]()
Kom kom we zijn geen 14 meer...Het gevoel van schuld en schaamte als je aan het einde van uw zak zit.
Hm, nu besef ik wat coldplayke met haar post bedoeldeKom kom we zijn geen 14 meer...
.ge moogt die koppels niet gelijktijdig laten komen.
Fuck fuck ...echt FUCK wat een eikel