Verdorie Killalot, ge zijt één van mijn favoriete posters hier

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdorie Killalot, ge zijt één van mijn favoriete posters hier

Paar dagen terug een date gehad (en tweede date).
Leuke jongedame, alleen bleek dat ze na de eerste date al een kangoeroe aan haar wil binden.
Voor mij een knipperlicht.
ik weet niet of ik überhaupt verder moeite wil doen...
Ik vrees dat ik wat verstikkend kan werken.
Haar zus heeft zelfs al semi contact verbroken met haar.
Er komen massas klachten van collega's hun kloten
ik haat die velletjes
Vanavond de Tomski Big Pepper![]()
![]()
ballekes met witte saus. Het was lekker.![]()
vrij impulsief drie dagen plezier met Black.
Altijd bovenaan beginnen trekken en zo langzaam naar beneden zonder schade aan te richten
Is idd niet één van de grootste
Is ook de reden dat ik trek
Zaterdag een kleine retour naar Frankrijk gestuurd.
bij mij mogen ze komen spuiten hoor.
Ah, je gaat hier volledig mee akkoord?@recipe4hate heeft gelijk!
Ik wil niet uit de context gerukt worden, mannen. Ik wil zelf rukken!
Terwijl ze wel al mijn producten sowieso in hun handen moeten pakken, maar die zak dat mag dan niet...
ik zit graag aan iemands zak.
Een lachend baby'tje op de bus was vandaag al voldoende.
Zo bespaar ik u een kortere levensduur van uw muis en trekt uw vinger minder snel in kramp.
De eerste was bijvoorbeeld voor mij een zwart gat waar ik indook, de daaropvolgende konden mij gemakkelijker bekoren.
In vergelijking met mijn kameraden zit ik veel hoger en ik zou wel eens willen proberen om wat dieper te zitten
Let erop dat je met te diep te willen zitten niet juist meer power verliest
Als ze weigert dan vraag ik wel vaak of ze het vast wil nemen en er eens aan likken.
Als het likken ok is, vraag ik of ze er op wil knabbelen, expliciet erbij vermeldend dat als ze het vies vindt, ze het gewoon uit mag spugen. Maar allemaal zonder druk of stress. Doet ze het wel? High five! Doet ze het niet: prima, volgende keer beter!
En ongeveer 50% van de keren spuugt ze het uit en krijgt ze alsnog een high five omdat ze het geprobeerd heeft.