Wat is de gebruikelijke termijn daarvoor?Oei, is het nog te vroeg om jou mijn BG-online-dekseltje te noemen?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de gebruikelijke termijn daarvoor?Oei, is het nog te vroeg om jou mijn BG-online-dekseltje te noemen?![]()
euh, we zijn uit elkaar aan het gaan (poging twee wel). ben dus op zoek achter een appartementje voor mezelf.Sorry Tone, nummertje trekken en achteraan aanschuiven
Trouwens, volgens het nomineertopic ben jij getrouwd? Of heb ik iets niet onthouden op vlak van niet-meer-zo-getrouwd-tegenwoordig?
Kindjes, jullie zijn oud genoeg om dat zelf te beslissenWe vragen het eventjes na bij het hoofd van de jury...
@Lint?
.Misschien niet ideaal om dit in zwam te zeggen
Foei foei dat is hier een wreed ernstig forumonderdeel.Ik wil het ook graag weten, maar ik heb het nooit gekunnen![]()
Nope, Still don't get hit![]()
mijn laatste oude zak aan 't vullen
Kom, post een afbeelding van een goede airfryerairfryer
Kom, post een afbeelding van een goede airfryer
veel te veel werk
Is @Strijkijzer een goede kok?
Ik was gehaast maar je hebt gelijk, eigenlijk is dat geen excuus.
een lentebeurt gegeven.
Niet verwacht dat dat op één dag ging lukken.
Dan kan ik aan de tweede ronde beginnen,
water is er uit, maar véél begroeiing en het zeil hangt er nog in maar ga wel hier en daar wat fatsoeneren zodat de vrouw des huizes content is want die is minder wild
Voor een penispomp hoef je je toch de dag van vandaag niet meer te schamen. Voor bepaalde problemen is er gelukkig een oplossingDit is de reden dat ik nog twijfel...
Met pompje zou handiger zijn... Maar heb schrik van het lawaai.