pretoogje
Well-known member
Ik ga enkel af op lichaamshouding. Hopelijk levert dat iets op.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga enkel af op lichaamshouding. Hopelijk levert dat iets op.
Ben je jaloers dat ik het populairste zwam topic ever gemaakt heb?Vervang nu een woord uit deze uit de context getrokken quotes door...
het woord kut.
![]()
Jij bent echt een hele rare forum gebruiker. Ik ga minder van je posts lezen want het doet iets geks met mijn brein en ook niet iets waar ik gelukkiger van wordt.Ben je jaloers dat ik het populairste zwam topic ever gemaakt heb?
FreakyJij bent echt een hele rare forum gebruiker. Ik ga minder van je posts lezen want het doet iets geks met mijn brein en ook niet iets waar ik gelukkiger van wordt.
Het doet me precies dom voelen, maar het zijn gewoon je posts die geen steek maken en ik kan me niet inleven in je gekke hersenkronkels.
morgen opt werk een knoert van een bult
hij is wel iets groter dan m'n vorige maar nog handelbaar. Ik ga er nog zo'n case rond steken dus hij gaat nog iets lomper worden![]()
ik zit op m'n gsm terwijl ze ernaar kijkt.
Mijn vriendin wil er ook mee rijden
Verdomme 't is toch een makkelijk ding om rap buiten es gereed te maken.
als ik die niet pak voel ik me brak![]()
niceIk deel soms mijn vriendin

Wat een mooi gevormde steel zo onder dat kopke.
als ik eens zot wil doen spuit.. eerst wat opbouwen.
de bedoeling is om hem morgen te wassen en foto's te nemen
ik houd niet van spuiten
Sindsdien niets meer, zelfs geen trekje. Maar wel nog af en toe zin, 15 jaar na datum...
Ik heb toch ook de indruk dat het meer en meer op de achtergrond raakt en minder mensen eraan beginnen.
Mis een deel van m'n cum
Ik ben me ook weer aan het amuseren met deze.
de frituur had controle van de politie ivm zwartwerk en ik kom natuurlijk net op dat moment ....