DiffieHM
Well-known member
Vroeger kwam ik dageljjks, maar nu nog eens een keer om de paar maanden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger kwam ik dageljjks, maar nu nog eens een keer om de paar maanden
Ik heb wel even 5 minuten liggen nadenken van: Hoe pak ik dit aan.
Maar nadien kon ik er toch goed mee rijden. Dat wende hier toch vrij snel.
Mijn lichaam vergeet bepaalde automatismen van vroeger blijkbaar niet snel. Zo ging ik vorig jaar voor het eerst in ruim 30 jaar (letterlijk) nog eens en ik kon asap zonder nadenken, al meteen weer aan een stevig tempo op de rode (wel maar één keer want daarna waren al mijn beenspieren de sjaak)
Ik had meer last toen ik onlangs met ons moeder wilde rijden. Als ik duw op minder dan 1 sec knal ik er door. ons moeder reageert de eerste 5 sec niet eens (gene zever).
al heel de voormiddag kut. Deze morgen zat ik er weer in.
Backrooms
Euh… het is een ervaring!
Verwacht hier niet veel.
De backrooms zijn gewoon …daar.
Heeft me zeker niet verveeld, maar de hype errond is een beetje overdreven.
We zitten thuis met een druiper en super fier dat we zijn.
Een schoonzus die slikt vind ik ook ongeloofelijk schrijnend.
.Snap ik.Ten eerste zou ge mij er totaal geen plezier mee doen door mijn kleine vol te rammen.
zondag om 22u beginnen dus gedaan met alles erbij tegen 24u jij vind dat een deftig uur? De avond voor een school/werkdag?
ook is die in een gat gedoken waar ik niet zou induiken.
Ik wist het toen ik die post had... Deze heeft potentieel!
Overkomt elke man wel eensIk had potentie!
Hey, we don't judgeIk wist het toen ik die pot had... Deze heeft potentieel!
Poëtisch.Ik pak die doos langs onder en natuurlijk raak ik die hete schotel zo aan via dat verluchtingsgat.
Vervolgens stak de betichte zijn handen in zijn zakken en riep: ‘Ik trek, ik trek.’
Het marcheert nie meer bij u?Ja, we hebben 20 jaar aftrek genoten. Dat is voorbij nu![]()

Easy there, tiger.Goed wanneer beginnen we aan de titties?
met handen en voeten vastgebonden en vastgegrepen aant achterhoofd terwijl ik geforceerd werd een BJ te geven aan ne clown . Tging er echt fucked up aan toe""hmpf argh ja lekker, goed zo jongen, zo gaat ie lekker, effe opletten met de tandjes, mmmgh ja beter zo, frgha, ja ja ja blijven doorgaan jaaaargh