En toch vind ik hem lekker![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toch vind ik hem lekker![]()
Helemaal mee eens. Eenmaal in Tsjechië geweest dan proef je het verschil zo hard. Die pis glijdt daar binnen
Gezellig indommelen met de voeten van je partner in je gezicht.
Vreemd genoeg vind ik de achterkant net het meest geslaagde deel...
Bovenstaande heb ik mij inderdaad al in verschillende contexts laten ontvallen
Land of the free.En nee ge loopt niet met een bloot wijf in de winkel rond, maar op een festival/ terwijl je sport/ als ge in uwe hof aan het werken zijt, maakt toch niet uit?
Zeker dat er niets meer in het gat zit?
3 seconden induwen, en ze schakelt zich uit. Ideaal toch?
Het was ook hier dat er tijdens prime lockdown een bejaarde in mijn oor kwam hijgen. Toch maar eens gevraagd of hij mij kon tonen hoe lang hij was.
Ik heb hier al jarenlang een camera die mijn paal filmt. Soms zie ik mensen eens nieuwsgierig kijken...
Misschien toch tijd voor Een ingebouwde 360° camera in elke paal?![]()
5cm op 3,5cm a 4cm diameter
Ik zou ze beiden wel nemen wanneer de vrouw gaat werken en dochter op school zit zodat ik me eens kan uitleven.
Hebben ze op Play nu echt een programma waar Nik Bril kan komen het slachtoffer uithangen hoe zwaar het toch allemaal voor hem was nadat hij met zijn zatte botten een werknemer zijn benen heeft kapot gereden?
Schaamteloos.
Perfecte oefen targets voor een sniper.
Goe gerief hangt dan ook onder een afdakske.die fase is al lang voorbij, ik ben er al lang achter dat het niet aan het gerief ligt![]()
Ik snap de behoefte wel aan een eigen ruimte in de slaapkamer als het doel is je eens te kunnen trekken.
De speelruimte vond ik wel goed voorzien.
Ritueel elke dag hetzelfde. Grotendeels.
Afwisselend ik of de partner, bewust.
Maar trekken en sleuren is al een paar jaar meestal.
Tijdje kwartier op voorhand scherm uit en nog wat zitten spelen, mss terug invoeren.
Heb ik al gezegd, beaamt ze ook![]()