Green Mamba
Well-known member
Ben erin gegaan met enkel een paar zinnetjes. Heel leuk, aangenaam verrast..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben erin gegaan met enkel een paar zinnetjes. Heel leuk, aangenaam verrast..
Geen aanpassingen nodig.Wie komt er nu eigenlijk allemaal?
het is één van de laatste anciens waar ik nog een beetje een band mee heb dus ik vind het moeilijk om hem te hard te pakken.
De kerel zijn balzak likken is wel geniaal.
Klinkt goed, alleen die eitjes snap ik niet goedAls ik trek, dan wil ik een stevige portie luxe. En dat begint met stilte iedere nacht, een deftig bed, een warme lekkere douche en zelf gemaakte eitjes in mijn keuken.
een pook is wel tof dus da's toch al 1 punt dat ik niet aftrek.
Durf je dat ook rechtstreeks aan de mods te zeggen?Good times good times. Wat snak ik soms naar de tijd dat alles kon en mocht en er niet constant iemand met zijn vingertje stond te zwaaien over de regeltjes![]()
Krokant met een droge worst bij.
Genoeg bij drinken, en het geraakt wel binnen uiteindelijk.
't Zal nog eens smaken een gure worst
Ge moet dan ook ni 'trekke in koud weer eh, lmao
Maar ik kijk naar de foto, en dan irl, doe maar maal 2
I can confirmNot untrue.
Ik verwacht jammer genoeg veel gedrochten van modellen op het autosalon, dat houdt me wat tegen van te gaan, tenzij ik nog gratis tickets kan scoren ergens.
Hun gemiddeld IQ is inderdaad gezakt van 90 naar 89. De gemiddelde cup is dan weer gestegen van B naar C. Of dat ging over de EPC-waarde van de Heizel, ik weet het niet meer goed.Iemand die weet of het klopt dat de hostessen dit jaar minder knap zijn?
Dit heeft zelfs geen aanpassingen nodig.niet een of ander maar hetgeen dat destijds uit m'n scrotum kwam
al water tegen gekletst en op gefrot, werkt niet
zoveel kak aan my ass
Eindelijk eens aan gedacht om een pik te nemen
Dat is waar, gezien de BG-consensus rond het gebruik van voorbehoedsmiddelen zal je in Senegal gegarandeerd nog iets extra cadeau gekregen hebben.Ik zit voor het eerst in jaren nog eens op een, wat een kwaliteit. Ik heb in die 10 maand Senegal zo geen slechte gezien als degene waar ik nu op zit.
Klinkt wel als van je hobby je beroep maken.Staafjes in gaatjes steken: eerst met uw linkse hand, dan met uw rechtse hand, dan afwisselend 1 met links, 1 met rechts...
Allemaal met de chrono.
Veel oefenen helpt inderdaad!Ik ben wel goed ze het is eigenlijk echt niet moeilijk…
vochtig doekske Goed droogwrijven met da microfiber doekje.
Dan velleke eraf trekken en hem naar beneden gericht houden dat er geen stof opvalt, en tja gewoon goed mikken haha.
Daarna een tikje int midden en hij begint em volledig te trekken,