Story of my life!In het echt komt die effectief niet zo groot over.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Story of my life!In het echt komt die effectief niet zo groot over.
Kwaliteit en consistentieVerschiet ervan dat je zo simpel slikt, eigenlijk.

Vooral omdat ze die elke 5 minuten rammen!
ik heb een Basic, behoorlijk groot spel.
Wordt elke dag gebruikt.
Vind ik ook wel niet echt 'done'Kerststal toneel in de kerk. Trekt er ene op...
Ge moet dat in zijne context zien eh, ‘t is in de kerk en het is voor kinderen.Vind ik ook wel niet echt 'done'
Een Franse zit dieper in de keel.
Ik had dit onlangs ook voor met een goeie maat. de ene na de andere erectie.
Ne penisbreuk? Pijnlijk! Morgen hopelijk meer geluk en dan geen drama hé.Ik zat halverwege na breuk. verkozen niet te komen. helaas heeft dat ook als gevolg
morgenavond nog komen waar ook mogelijkheid tot drama te over is
Alcohol faken = gewoon poepen en klaarkomen. Het is toch waar zeker? Just is just.Die roes is ook gewoon de realiteit.
Zonder drugs bereik je niet dat effect, en alcohol is legaal...
Nog nooit van een Franse Schutter gehoordIk ga die nu ook niet opzoeken. Het is wel goed zo. Ik ben vast niet het doel.
Eerste enkelband voor de vriendin sebiet en ze is ocharme zenuwachtig zoals ik ze nog nooit geweten heb 120 a 130 in rust hartslag, ik vind het eerlijk gezegd wel schattig.
Ik vogel de kleine met zijn telescoop.
Ik speelde het eerst met muis, maar ik werd er mottig van
Sometimes you need to spice it up a little.Sinds lang nog eens spicy gepakt. Beter dan ik me herinnerde.
Stel: ik wil komen bij mij thuis, hoe begin ik daar aan? Oprechte vraag.
Kan met beide. Voorkeur voor vers. Maar soms moet het al es rap gaan hé.
Als't maar in de familie blijft!Doordat mijn piepklein is heb ik eens mijn enige tante en broer gehad. Dat was het eigenlijk, meer hoeft ook niet.
Mijn vrouw is gewoon niet doenbaar.
Ik vroeg me dat ook al af, al meerdere jaren op een rij uitzonderlijk slechte prestaties. zou zeker moeten trekken, maar het feit dat dat de afgelopen jaren niet gebeurd is, is geen goed teken.
Oprechte vraag aan iedereen die daar nu in steekt: is het eerder een wilde?