Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Ik begrijp die club amai niet.

- Koppels of dames die duidelijk niet komen voor actieve deelname waarbij single heren worden betrokken, zullen verzocht worden de zaak te verlaten. -

Das toch niet koosjer?

Ik had onlangs dezelfde indruk toen ik er kwam met mijn dochter en de twee neefjes, al was het daar niet zo enorm druk. Ik vond het daar vuil. Kinderen vinden dat leuk en door de ogen van een kind zal dat in combinatie een topuitstap maken. Als volwassene kijk je daar toch heel anders naar.

Gewoon even een update hier. Vrolijk vertrokken en nog vrolijker terug. We steken hem wel wat vroeger in het slipje. We hebben even een terugval gehad met pipi, kakken niet. Soms stop hij gewoon en weigert hij voort te doen. Soit, da's blijkbaar normaal volgens het internet. Ik wil gewoon niet ophouden. Soms een beetje té zou ik bijna zeggen.
Ik was wel apetrots op de juf, da's ook leuk.
Ik wil ook een juf.

het zijn geen dikke (daar heb ik een hekel aan), maar ook geen super smalle
En je krijgt altijd veel. Eigenlijk mag je maar een kleintje bestellen, en dan krijg je zeker al een gemiddelde
Ligt dus wel PAL aan de oprit voor de autosnelweg op te rijden.

En wat ik ook aangenaam vind, dat zijn bijna allemaal alleenstaande dame's. (wel met een rist kids :p ) Ik maak er regelmatig een praatje mee. Maar nog niet gedurft om es ééntje mee te nemen

Ja, maar, ja, doen, wat is dat dan?
Een frikandel of een cervola? Doen. Daar weten we ook niks mee.
Ik zou hem de gunst verlenen van de probatieopschorting, mits hij de komende twee jaar niet dezelfde fout maakt en een schoon mokke meebrengt naar de "teambuilding" om te neuten.

@REpute : wat hebde gij bepaald intussen?

Ja, maar, ja, doen, wat is dat dan?
Een frikandel of een cervola? Doen. Daar weten we ook niks mee.
Ik zou hem de gunst verlenen van de probatieopschorting, mits hij de komende twee jaar niet dezelfde fout maakt en een schoon mokke meebrengt naar de "teambuilding" om te neuten.

@REpute : wat hebde gij bepaald intussen?
Om het plat te zeggen :

Neuken.

Ge staat zo geil als ne stekker, precies of ge hebt net uw eerste playboy boek gekocht hebt en ge hem moogt volplakken...

Playboys, dat zijn toch stickerboeken eh ? :unsicher:

Getuige uw vele uitspattingen verspreid over meerdere topics, ik kan de tel niet meer bijhouden...

Terug
Bovenaan