Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We leven zonder kleding en auto
Die van mij is 1m53, maar ze apprecieert het niet als ik haar in een vuilzak steek (en we hebben ook gene kelder).
Altijd al een vermoeden gehad...das ééntje voor mij zie.
![]()
Hoe is Guy D’haeseleer (55) thuis écht? Stiefdochter Malika (20): “Meestal zeg ik Guy, maar in een liefdevolle bui zeg ik papa”
Hij gaat de geschiedenisboeken in als de eerste Vlaams Belang-burgemeester, nadat zijn partij Forza Ninove met ruim 47% van de stemmen een absolute meerderheid haalde. Maar wie is de man achter Guy D’haeseleer? Hoe is ‘de sheriff van Ninove’ thuis? “Je geeft het hem niet aan, maar hij knuffelt...www.hln.be
den Guy is ook nie mis . so hot!
Ik heb jaren een valse van een 60-80cm gehad.
Die ging volledig versierd met slingers, verlichting en kerstballen
klote
Heb ondertussen al met een 10-tal andere gereden en geen enkel probleem daarmee maar mijn vriendin wel problemen
2 weken terug voor de derde keer dat probleem. Van miserie steek ik em nu in.
Ik mail dus voor een nieuwe en mocht die vandaag doen.
Ik heb vandaag mijn 2e huis gekocht met mijn vriendin die in de filmwereld zit en super gelukkig is. Dat voelt best goed.
Normaal zijn die 20+ers ook niet echt, maar kom, ik klaag niet na al de miserie die we gehad hebben![]()
Hier is het nu de dochter van een vriendin van mijn vrouw. Kind is 16, dus die heeft wel ervaring.
Size does matter.Hij had het over zijn buikomtrek. In decimeters.
Perfect normaal!Even inpikken op de reacties hierboven. Ik kan dus idd meten, dus een vraagje, is 30 voor s'nachts normaal? het is er dus wel degelijk, soms helemaal niet, en andere momenten echt feller...

Buurman, wat doet u nu?Hier hetzelfde. In mijn bed contact op een van de buren
Tijdens het werk is minder normaal.Mss een misverstand maar heb het dus ook overdag, wanneer ik van thuis uit werk, het valt uiteraard dubbel zo hard op, maar overdag is ook soms serieus irriterend...
Oplossing: zet die Boners Blowjob Masturbator af als je die in het nachtkastje legt.Een thread met gezoem erin doet de verbeelding meteen spreken eh, ja ik begrijp datte
Ieder zijn goesting natuurlijkEen oud mens zou goed genoeg zijn voor ‘s avonds of in een verduisterde woonkamer.