Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een keer afgereden. Aangenaam op het gezicht. Vitamine B en D in een keer.![]()
Straks valt hij eraf!ik heb een godganse week pijn gehad dat het soms echt niet meer te verdragen was.... Voor mij is het alvast waar wat de mensen er over zeggen: het is soms echt de absolute hel... Enfin, ik ga hout vasthouden maar sinds vandaag heb ik eindelijk weer eens een beetje deftig kunnen slapen en is de pijn wel effectief aan het verdwijnen. Hopelijk blijft dat zo want tis soms gwn niet te harden...
ook gewoon de fout gemaakt om zeker 15 jaar te trekken... En er als tiener niet bij stil gestaan ook

)hier kwam de babysitter 's avonds. Het kind is 16 en was vol overtuiging aan het vertellen hoe zij en enkele vriendinnen met de directeur moesten rijden.
Naar wat ?Ik kijk als ik kom.![]()
Dat varieert. Verandering van kijk doet komen.Naar wat ?
22 graden, zon, licht briesje, ... Ideaal om nog eens af te rijden.![]()
Kent iemand de Kruidenmolen in De Haan? Blijkbaar beroemd om zijn garnaalkroketten en sliptong maar ik proefde toch weinig verschil met andere zaken waar ze dat ook serveren. Personeel wel niet zo vriendelijk (of toch geforceerd vriendelijk)
Voor de garnaalkroketten zou ik niet omrijden, de sliptong vond ik zelf echt wel fantastisch goed. Ik denk dat de consistentie daar ook wel heel belangrijk is, ik ken niemand die er slecht gegeten heeft tot dusver.
Het personeel had ik ook geen klachten over![]()
Ik dacht dat je tegen uzelf aan het praten waart!Ik kwam toen van een paar dagen aan de kust, waar je sowieso lekkere garnaalkroketten en zeetongen kan eten op vele plaatsen. Misschien wel ik toen verwend![]()

het-grote-bg-uit-de-context-getrokken = Ja zeker!@makila is hierbij dus de eerste die er in slaagt offtopic te gaan op Zwam.![]()

Altijd al geweten dat ik groot geschapen ben met mijn 3cm.een halve tot 1 centimeter is normaal ja.

Mmmmm, pulled pork.Faut le flaire zeg ik altijd...
Lees, ge moet moet maar de flair hebben om het te kunnen pullen

Weekendje Center Parks, badmeester moet fluiten in het kinderbad want Francois (35) zit met zijn vingers in de gaten.
Mijn paal werkte eerlijk gezegd onmiddellijk
Die palen: kan vreemd genoeg maanden duren vooraleer die operationeel zijn. Don't ask my why
Kut
Had gehoopt dat mijn paal stond
Kunnen we nog over iets anders praten aub? Dank bij voorbaat.ik wil mijn paal vervangen door een langer exemplaar (5 => 10).
Dat lijkt helemaal geen rocket science en dus prima zelf te doen.
Laten we een kat een kat noemen, wat baten kaars en bril als de man palen wilKunnen we nog over iets anders praten aub? Dank bij voorbaat.
Maar als het gewoon stijf is zet ik het toch af.

Temptation!Ocharme Karlien. Dat ziet er mij een toffe, zelfstandige, dynamische vrouw uit die wel eens goed los kan gaan. En dan zit je daar opgescheept met zo'n type: Komen toe aan het hotel: Wauw, fantastisch, iedereen heeft goesting... Thomas: "Euh, excuseer, kan iemand eens er in?"
Die jongen heeft dringend een gat nodig. Wellicht al heel zijn leven betutteld geweest dus het zal met shocktherapie moeten gebeuren. Mocht Karlien nu bijvoorbeeld terwijl er wat spetters op het bed en in zijn gezicht vlogen, zijn straal negeren, en hem onderbreken met de boodschap: "later eens kapoen, we gaan ons eerst wat amuseren! Geef maar de Simen, wij nemen je vanachter en hou je goed vast!". En de aflevering eindigt met die in de avondzon. Dààr zou die jongen eens deugd van hebben.
Ik wist niet dat die donorcentra ook met snoksokken werkten. Ze wassen die toch na elke beurt mag ik hopen?ge geeft het sperma af, en de kous.