Uw partner zal content zijn.Duurt wel even. Kom wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw partner zal content zijn.Duurt wel even. Kom wel.
Eén woord: slet.
Natuurlijk, ik had 50k in de staatsbon gestoken.
Gezien 33k de gemiddelde inleg was vorig jaar dus redelijk peanuts voor de meeste. Je kan er amper eens van gaan eten.

In Hasselt is er toch weinig beters dan uw zuster.
Denk dat ik hier alles wel al gehad heb en ik blijf hier terug gaan.
Een matras op de vloer + een dekentje. Meer zal ze niet nodig hebben om te wennen aan haar nieuwe woonst.mijn vriendin is thuis gekomen gisteren
ik heb ze nu vanacht in de garage laten slapen
tips om ze zo snel mogelijk gewoon te laten worden?
als de zak vol zit dan zie ik dat, dan oefen ik een belachelijk kleine kracht uit op de zak, en dan is er plots weer een zee van ruimte in de zak.
Gewoon...efkes aanduwen.
Dan had ge ze niet moeten verkopen he...Mijn oudste dochter (verkocht toen ze geboren is) zou dat nu ook geweldig hebben gevonden.
Gisteren geschoten in onze lokale buurtsupermarkt. Fuck man, hoe goor was dat. Dat was niet eetbaar. Neen, dat was gewoon goor. Nog een chance dat de kleine het wel opat. Ik heb enkele happen gegeten en de rest moeten weggooien.
Verkeerde gaatje?Hij zat er gigantisch naast
Hoeft niet, hou uw broek maar aan.Als ik de mijne ooit nog eens gewassen heb toon ik ook foto’s!
Ik ging die hier dus ook net komen quotenHoeft niet, hou uw broek maar aan.

Ik ging hier dus ook net komen![]()
Ik herken de ergernis.
Ik heb, ondertussen al jaren geleden zie ik, een alternatief gevonden in de pers, maar ja, dat is dan weer niet (meer) te vinden.
"Straffe ons
Toen ik ontdekte dat met een groene laag bijzonder slecht zijn voor het milieu, ben ik naar een waardig duurzaam alternatief gaan zoeken. Zo vond ik bij de gele Grease Master. Hij ligt lekker in de hand, schuurt bijzonder goed en kan gewassen worden. Doordat hij zo dik is, blijft hij wel langer vochtig. Maar dat los ik op door hem goed uit te wringen. Deze gaat ook aanzienlijk langer mee dan de klassieke groene.
Zo werkt een condoom niet hé jongen. Dichtknopen en weggooien bij het restafval, niet opdrinken.Die komen dan in een plastiekje dat je mag openscheuren![]()
Eerst de banana emoticon, first things firstWe hebben dringend nood aan een-reaction.
Ik had graag dat ge er een echte emoticon banaan had ingestoken, maar it ll do

Ik had graag dat ge er een echte banaan had ingestoken, maar it ll do![]()