heel mijn vrouw onder
Sorry schat
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel mijn vrouw onder
Sorry schat
met een halve baby ben ik niets

It is in the name jo! (Rage against the machine?)Tatiana Silva, ooit de eer gehad haar te mogen beffen. Tof, jo vitale dame ook![]()

als daar maar geen kindjes van komen makilahet rubber is volledig opengereten aan de onderkant
Eerste dag na nieuwjaar en hier is het traditie om elkaar uitgebreid gelukkig nieuwjaar te wensen. Gewoon bij het binnenkomen iedereen op de vloer afgaan om drie kussen te geven of een stevige ruk.![]()
Toch liever zo dan dat de vorst in alle Belgen zou zitten.Praktisch heel België zit nu in de vorst, met uitzondering van bepaalde plekken aan de kust
Mathilde zou daar niet mee lachen denk ikToch liever zo dan dat de vorst in alle Belgen zou zitten.
Ik denk dat Filip daar ook zeer moe van zou worden...
Ik denk dat Filip atm ook niet lacht, bijna gans belgie zit in hem.Mathilde zou daar niet mee lachen denk ik
Er vraagt iemand in het reizen en cultuur forum naar ervaringen met De Blauwe Vogel.Mathilde zou daar niet mee lachen denk ik
Moet kunnen, no judgement.Waren we toen al vrienden?
We go way back ondertussen
Thanks! 3 verschillende door die arme kut geknald![]()
Toch maar wankele zinsbouw.Moet kunnen, no judgement.
En dat van u, best schaamtelijk!!Toch maar wankele zinsbouw.
Moedig dat je hier zo open over bent.En meestal trekken we hier aan het kortste
sorryin mijn ma haar gat pompen. bleef maar komen.

Miauwkes!...zit ik ook heet te lopen.
Mijn vrouw had een kut. Het was een zure.
Gisteren gestoten. Ik voelde niet veel. Misschien kwam dat ook omdat ik wat zwaar bierkes op had.
Vandaag doet die wel veel pijn.
Ik vrij, dus het zou wel eens kunnen.
Vandaag wat gaan heuvelen in't bos. Zonder schoenen, ferm idee :') wel erg fijn weertje. Fris, maar met het zonnetje toch ook niet. Halverwege m'n handschoenen zelfs uitgedaan omdat ik aan't verhitten was.
Fuck ik krijg em er nie in"