Zo zo, eindelijk leren we de echte @Str8_6 kennen!!I love it! Hoe meer dikke hoe liever.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo zo, eindelijk leren we de echte @Str8_6 kennen!!I love it! Hoe meer dikke hoe liever.
Dat ziet er wel fancy uit, inderdaad een elegantere oplossing dan dat stof verzamelend gat![]()
Wakker geworden naast een Thaise ladyboy die vastzat en sindsdien ga je voor de schuimrubberen pop i.p.v. the real deal?Ik ben ooit nat van het zweet wakker geworden in een warme hotelkamer, om te merken dat die echt wel diep in mij was vast komen te zitten. na de initiële paniek omdat ik met mijn vingers er niet aankon, gebruik sindsdien toch de schuimrubberen versie.
Wat, lijk ik op Trump ofzo?Wakker geworden naast een Thaise ladyboy die vastzat en sindsdien ga je voor de schuimrubberen pop i.p.v. the real deal?
Iemand moet hem opvolgen he.Wat, lijk ik op Trump ofzo?
Elke niche van het ecosysteem is inderdaad belangrijk! Maar deze beker laat ik aan mij voorbij gaan.Iemand moet hem opvolgen he.
Alé jong, zo een eervolle vermelding aan u voorbij laten gaan...Elke niche van het ecosysteem is inderdaad belangrijk! Maar deze beker laat ik aan mij voorbij gaan.
missionary FTWDe modale belg heeft echt geen fetish en probeert gewoon goed te komen.
Ze moesten iets dunner, maar dat lukte maar half. En bleek dat ik de dikkere toch iets lekkerder vond.
Leuk voor jou dat je partner groot geschapen is.Zware lange brok, maar wel genietbaar.
Frans had een gigantische BBC dus als kind en tiener nooit anders geweten dan meermaals per week BBC die stond.

Geen idee wat ik er indertijd voor betaald heb, maar het gaat sowieso te veel zijn!(Mijn Partner kostte indertijd 18k).
Nog maar eens bewezen dat no nut november echt niet gezond is. Af en toe stoom aflaten is noodzakelijk voor een goeie smering.Ik heb last. al sinds vrijdag niks meer en moet even trekken. Pijn heb ik wel niet.
vrouwlief heeft eens met een zaklamp gekeken maar ik voel dat het vanbinnen héél hard plakt. Het gevoel dat ik heb is dat er veel te veel in zit. Ik zal morgen naar de huisarts gaan want hier kan ik niet mee blijven rondlopen.
Sybian?met de hand, gewoon omdat de nieuwe zo aangenaam aan het glijden is.
Ik bedoel dat je met een open gat zit als hij erop zit, je kan hem er idd altijd afhalen en dat plastiekje er terug in proberen prutsen, maar daar word je niet blij van als je dat 3 keer moet doen.. Het is voor mij the worst: hij is lelijk & onhandig.
hard gestoten in het zwembad met het gevolg een dikke blauwe.
Vriendin zei 5 minuten daarvoor nog dat ik moest stoppen.
Heb nu thuis helemaal niets meer te zeggen![]()
uw fret tongzoenen
zich laten aflebberen door hond
kat muilen
hun kont proper lekken
dat beest zijn bruine anjer schoonlikken na een deugddoend kakske en twee seconden later MAMA EENS EEN LEKSKE GEVEN!!!"
je laten likken door hond of ander huisdier
Maar ga er maar eens met uw muis over![]()
Ik schrok ook wel toen ik vorige week mijn Beffertje bestelde dat ze 6 euro rekenen.
Alleen niet te laat er op kruipen of je slaapt slecht (ik toch).